CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dimecres, 1 d’abril de 2009

data de tall

8 de març de 2006!!!!!!!
o el que és el mateix: 2 dies......

l'enhorabona a totes les famílies assignades que em sembla que en són una bona pila......
per fi el seu fil vermell s'escurça i queda lligat per sempre més!!!!!!!

ona, nil........seguirem estirant fins arribar a unir els dos extrems d'aquest fil vermell.......

deixo una frase d'una bona amiga que m'ha agradat molt.......i com que sempre ha tingut raó en moltes coses, espero que el 2011 sigui de nou el nostre any!!!!!!!! :-)

"La confianza es la energía que conduce los sueños a su realización"

5 comentaris:

Anònim ha dit...

No ho dubtis:) Confia
Chelo

Isabel ha dit...

De veritat ho creus que el 2011 será el nostre any? En que et bases? Vinga va, com diria aquell, alegrame el dia?
Isabel

Silvia y Mario ha dit...

Confiaremos. No podemos hacer otra cosa, ¿no?

Besos

Anònim ha dit...

ànims amiga!
ningú millor que tu sap que l'espera val més que la pena.
aquesta coqueta ensucrada que téns a casa és el millor regal de món.

albert

xino xano cap a Xina ha dit...

Uf he estat molt desconectada aquesta setmana , no havia vist la data de tall ... , estic super d´ acord amb la teva frase i jo en tinc tanta de confiança ...que ja et dic ara que al 2012 nosaltres anirem a Xina i tú vindrás a l´aeroport amb la Ona i la Aina...
ho tinc visualitzat ...i no soc bruixa simplement optimista ...en els objectius, sempre metes properes i com están les coses jo aquesta la plantejo com molt propera i més amb lo rápid que pasa el temps ni ens adonarem...i mentre no parem.....molts petons optimistes més els de mermelada de maduixa i unes quantes abraçades de croissant...pd
el Marçal continua emprenyat perque no aconseguix sommiar amb l´Aina.