CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




divendres, 10 d’abril de 2009

1 any de registre!!!



avui és un dia especial, és el nostre primer any amb l'expedient registrat a la xina......
no puc deixar de pensar en que ens quedaria molt poquet si els temps d'espera fóssin com fa 3 anys......
però no em lamentaré, no passaré aquest dia pensant en el que em falta, sinó que m'alegro de tot el que hem caminat.

un any menys em separa del meu somni, i rès és etern......per tant algun dia es farà realitat....
no puc negar que el temps d'espera és un motiu amb prou pes, com per valorar nous projectes que fins ara no volíem posar en marxa......però qui sap, mai es pot dir que no a rès, i el que mai m'havia imaginat......potser acabarem siguent més dels que ens pensàvem....
tot això ara per ara només són idees, potser algun dia ens decidim.....però ara com ara, el meu somni es diu Ona i vé de la xina, i això no ho canvia rès, ni els temps d'espera per llargs que siguin!!!!
si a tot això li sumem l'alegria i l'entusiasme de l'aina per tenir una germaneta que vingui de la xina ( tot i que ella no en sap rès ), el resultat final és una emoció continuada que encara fa que tot sigui molt més especial.

contat i debatut, avui dia 10 d'abril no cau en un dia indiferent....
per uns és simplement un dia de festa, per d'altres una festa religiosa, i per d'altres un dia més al calendari amb alguna cosa o no per cel.lebrar.....
per mi és simplement un dia especial per molts i personals motius.
....i qui sap......potser l'any que vé hauran canviat molt les coses, o potser no, però el que tinc molt clar és que no vull que el temps es pari ni que corri, simplement que passi com es mereix i que siguem capaços de gaudir-lo i disfrutar-lo com també es mereix, perquè cada segon que passa, la vida se'ns escapa de les mans, i ni rès ni ningú pot canviar-ho.

i aquí seguirem esperant, passant cada etapa el millor que la vida ens permet, a l'espera de culminar els nostre segon desig.

va per tu ona, la nostra petita princesa:
"Cuando una persona desea realmente algo, el Universo entero conspira para que pueda realizar su sueño. Basta con aprender a escuchar los dictados del corazón y descifrar el lenguaje que está más allá de las palabras."

Paulo Coelho, "El alquimista"



aquest és el vídeo que vàrem fer fa un any, avui és un bon dia per recorda-ho.

9 comentaris:

xino xano cap a Xina ha dit...

Felicitats familia, tens tota la rao amb lo de que el temps ni corri ni s´aturi . Hem de viure el present ja que el temps no es recupera i és inutil perdre´l lamentant-se per les ganes del que vindrá .... Un petó .

xino xano cap a Xina ha dit...

...per cert m ´ha fet molta grácia veure la frase que has citat del alquimista ...ara fa mes o menys un any nosaltres estavem iniciant el procès d´adopció i vaig llegir el llibre del alquimista, i després el del zahir i malgrat les perspectives de temps d´espera ja eren dolentes aquesta frase que cites em va servir d´ajuda , havia arrivat un moment en que després de molt de temps esperant el meu segon fill ,començar una nova espera ... l´espera de l´adopció se´m feia interminable...pero hi han coses que pasen al teu voltant que t´ajudent a reflexionar i a mirar el més dintre teu una d´elles van ser els llibres de PC i ara agraiexo que en aquell moment el Paulo Coelho em llences aquest misatge optimista ...que va fer que no tirés la tovallola i en lloc d´ aixó agafés embranzida per aquest cami que ens portará a la Claudia o al Biel per llarg que sigui.

Silvia y Mario ha dit...

Muchísimas felicidades familia. Parece que fue ayer cuando hacíamos especulaciones sobre cuál sería vuestra fecha de registro. ¿Lo recuerdas? ¡Y ya ha pasado un año! Y aunque a veces no piense lo mismo... ¡cómo pasa el tiempo!

Besitos y a disfrutar del día.

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS FAMILIA!
UN ANY MENYS QUE US QUEDA PER ABRAÇAR A LA VOSTRA PETITA.
EM FA MOLTA ILUSIÓ COMPARTIR AQUEST CAMÍ AMB VOSALTRES.
LA VOSTRA ALEGRIA ENS AJUDA A MOLTS.

UN BES
CARME

Anna ha dit...

Moltíssimes felicitats!!! i que tots els vostres projectes i desitjos es facin realitat!!

Anna, Andreu i Laura

Victòria ha dit...

Un any menys per ser un més! FELICITATS!

Isabel ha dit...

Molts felicitats familia, com pasa el temps... us desitjo de tot que el final del camí no sigui massa llunyà.
Isabel

Eli ha dit...

Felicitats guapos!! tot i que estava "sense ordinador" vaig enviar-te un missatget, espero que el rebèssis i tb vaig intentar penjar-te algo al face..però em sembla que no em va sortir bé. Bé, el fet és que et felicito moltíssim per aquest any, per aquestt 12 mesos que han passat, tan feliços com sempre però amb el cor mirant cap a Xina.

Una abraçada forta!

Eli ha dit...

Felicitats guapos!! tot i que estava "sense ordinador" vaig enviar-te un missatget, espero que el rebèssis i tb vaig intentar penjar-te algo al face..però em sembla que no em va sortir bé. Bé, el fet és que et felicito moltíssim per aquest any, per aquestt 12 mesos que han passat, tan feliços com sempre però amb el cor mirant cap a Xina.

Una abraçada forta!