CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dimecres, 25 de març de 2009

un bloc que m'apassiona.

Quin descobriment!!!!!!!
crec que són les paraules adients per referir-me a aquest bloc.
http://soyadoptado.wordpress.com
us recomano que hi entreu, jo des que el vaig conèixer ara fa uns dies, hi estic completament enganxada.

Els sentiments més nets i profunds vistos de l'altra banda....., explicats per una persona excepcional que cada dia m'ensenya i em descobreix noves emocions i nous sentiments, i alhora fa adonar-me que a vegades som nosaltres mateixos els qui compliquem o volem veure complicades les situacions, i que en molts casos, la realitat és una altre.

A part del bloc, tinc la sort de tenir amics comuns amb el David, l'autor de bloc i creieu-me que estic desitjant conèixe'l.

GRACIAS DAVID POR CONTARNOS TUS EXPERIENCIAS, POR ABRIRNOS TU CORAZÓN.
ALMENOS EN MI CASO, VER A ALGUIEN DE TU EDAD HABLANDO DEL MUNDO ADOPTIVO, CON ESA MADUREZA Y CONVENCIMIENTO ME DA MUCHA FUERZA PARA EL FUTURO.
ME ALEGRO HABERTE ENCONTRADO!!!!!!!

6 comentaris:

Laura ha dit...

Fa temps que segueixo aquest blog... a part d'en David també escriu altra gent...
Laura.

David ha dit...

Un abrazo... yo también os leo!

Anònim ha dit...

un blog maquíssim!
jo t'ho dic sempre, no hi ha nens més estimats al món que els vostres, doncs voaltres sabeu millor que cap com es viu aquesta espera.
Estic convençut que les teves filles algun dia et diran coses tan boniques com aquest noi al seu blog.

un petonàs
Albert

el fil vermell ha dit...

Doncs jo no el coneixia aixi que gracies per la recomanacio xq realment aquest blog esta molt be!!

Petons
Anna

PILI ha dit...

Decidit: jo també m'enganxo al blog. Els temes son super interesants!!!!

Anònim ha dit...

EISSSS FAMÍLIA!!! JA VEIG QUE LA PRIMAVERA US PROVA D'ALLÒ MÉS!!!!! QUINA TROBALLA AQUEST BLOG JA L'HE INSERIT A MIS FAVORITOS....GRÀCIES PER ESTAR TAN AL CAS I COMPARTIR-HO COM SEMPRE ...UN MILIÓ DE PETONS.


MONTSE, CARLOS I JOAN