CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dilluns, 2 de març de 2009

Rubianes, SOLAMENTE!!!!

amb aquestes dues paraules tan seves, és com descric al Pepe Rubianes.

M'agradava, m'agradava i m'agrada molt.
Crec que ens ha deixat una persona riallera i sensible.......
malgrat a alguna gent no li agradava el seu sentit de l'humor i la seva manera d'expressar-se, jo crec que ha sigut el millor .
Un gran actor sense precedents, i sense ningú que el pugui substituir.
Ell és qui ha dit el que molts pensavem i no dèiem....... un gran defensor de la llibertat.
Estic convençuda que si en aquest món hi hagués més pepes, la vida seria millor.

El vaig seguir tant com vaig poder, i el mateix espectacle era cada vegada diferent.....
un dia vaig parlar amb ell,...... la sensiblitat en persona.

estic segura que el cel ara serà molt més feliç!!!
FINS SEMPRE PEPE!!!!!

4 comentaris:

PILI ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
PILI ha dit...

Sílvia, estic molt trista, el Pepe a mí també m'agradaba molt i justament una setmana abans de deixar l'espectacle "La sonrisa etíope" vam anar a veure'l!!! No m'ho podia creure que estigués tant greument malalt quan ho van dir per la tele, perque ell al seu espectacle era tot vitalitat i energia. Una llàtima!! les persones així mai s'haurien de morir.

Estic totalment d'acord amb les teves afirmacions, el Pepe tenia un sentir de l'humor molt peculiar que agradava molt al seu públic fidel. El trobarem a faltar molt i estic segura que allà on sigui fara la vida més alegre a tothom!!

Petonets

Carmi ha dit...

Jo també ho he sentit. Ens agradava molt.
El seu sentit del humor propi, desllenguat, espontani, contundent... Anit el varem vore a la tv3 amb el seu espectacle "Rubianes solamente"... ESPECTACULAR!!!
Fins sempre Rubianes....
Carmi

Anna ha dit...

Tenia un humor molt intel·ligent i com tu dius s'atrevia a dir tot el què pensava, i el que molts pensem!!!!

M'ha sabut molt greu, espero que allà on sigui, estigui on estigui, estigui fent riure molt al personal!!!!

Anna