CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




diumenge, 8 de març de 2009

fotografia de la setmana



ja la veieu....... la meva esquiadora preferida!!!!!!
avui ha estat un dia magnífic, ha fet molt bon temps i finalment hem fet realitat el nostre somni d'ensenyar a l'aina a esquiar.
En lluís va començar a esquiar amb 4 anys i jo amb 15, per tant fa molts anys que esquiem i que gaudim tant com podem d'aquest esport que tant ens agrada.
Quan hi ha una cosa que et fascina i t'agrada molt, fa molta il.lusió, almenys a mi, poder-ho ensenyar a aquells que tant m'estimo i gaudir-ne al seu costat.
Després de molts anys d'esquí ha arribat el torn de l'aina, i quin començament, mare meva!!!!!

s'ha portat de meravella, no s'ha queixat ni un moment, ni de les botes, ni del casc.......i mira que he vist començar a molts nens i bastant més grans, i la veritat és que es queixaven per tot, cosa també del tot comprensible!!!!!
quan hem arribat a casa, m'ha dit que s'ho havia passat molt i molt bé, però que al començament ha tingut una mica de por.... aiissssssssss pobreta, i no ens en ha dit rès!!!!!, ha aguantat com una campiona i a la que li ha anat agafant confiança al tema,no hi havia manera de treure-li els esquís.

les primeres vegades en qualsevol cosa, són molt especials, doncs avui ha estat una d'elles, un dia molt i molt especial.

I per acabar el dia, ens trobem a Ripoll amb l'àlex, la mercè i el marçal..... quina bona estona que hem passat, sobretot els dos pekes!!!!

Eli, com que m'has dit que necessites veure moltes fotos mentre et recuperes t'estic preparant un mini reportatge...jejejejje


8 comentaris:

Eli ha dit...

Gràciessssss!!!!!!!!!!!!!!
que guapíssima...però mira com esquia!!!!
clavadeta als papas!!!

quina il·lusió noieta!
un petó

xino xano cap a Xina ha dit...

Tota una campiona aquesta peque , se li dona molt bè aixo d ésquiar, no m éstranya, té uns bons mestres¡¡¡. Genial la trobada a Ripoll desprès intento penjar fotos pero jo encara no tinc ni idea del Slideee ¡¡petonsssssssss

Anna ha dit...

Eii que aqui tenim una futura campiona de l'esqui! jajaja
Se li dona molt be!
Jo sempre vaig a esquiar a aquestes pistes.. a veure si algun dia ens hi trobem! jeje

Petons!!
Anna

Laura ha dit...

D'aqui 4 dies no l'atrapareu! jeje.
Laura.

Silvia y Mario ha dit...

¡Pero qué graciosa! Madre mía... ¡si parece una esquiadora experta! jajajaj. Está monísima. Me encantan las fotos... ¡con lo chiquitita que es! A ver si lo coge con las mismas ganas que los papis.

Besos

Myu-Marta ha dit...

Pero que bé que se li dona!!!
D'aquí a res us atrapa!!

Petons

Marta

Victòria ha dit...

Està una monada amb tot l'equip al complet!!!
Quina sort poder començar a esquiar tan aviat!

Eli ha dit...

Ja he vist el muntatge!!
mil gràcies Silv!!
quina felicitat...me l'has encomanat!

petonets