CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dilluns, 16 de febrer de 2009

també és a xina mama?

aiissss.....
l'aina es va fent gran i entén més del que ens pensem........

ahir li vàrem dir que tindria una cosineta, hem esperat fins que ha sigut evident, però és que l'aina porta molt malament les esperes, és molt sensible i ens feia por que si li dèiem massa d'hora s'agobiés pensant en perquè trigava tant en arribar la cosineta.

finalment ahir, li vàrem dir......
ni es va quedar extranyada ni parada ni sorpresa.....jejejejeje, ja ho sabia, perquè quan li vaig dir saps com es dirà? ella va contestar tranquilament JANA.
la seva preocupació no era altre que preguntar si la Jana és a la xina amb una senyoreta.....
jo li vaig explicar que no, que la jana no és a la xina sinó a la panxa de la seva mama esperant a que sigui prou gran per poder sortir......
em va deixar tan parada......sabeu què em va contestar?????
I NO ÉS AL SEU COR???????.......

jo sempre li dic que la vam anar a buscar a la xina, que ella ens esperava allà, i que va créixer desde sempre al meu cor i que mai marxarà d'ell......

11 comentaris:

María ha dit...

Silvia, gracias por invitarme a seguir tu blog, tengo que ver como os convertis en 4!!
Besazos
María

María ha dit...

Silvia, gracias por invitarme a seguir tu blog, tengo que ver como os convertis en 4!!
Besazos
María

María ha dit...

Silvia, gracias por invitarme a seguir tu blog, tengo que ver como os convertis en 4!!
Besazos
María

xino xano cap a Xina ha dit...

A aquesta peque no se li escapa resssssssss comteeeeeeeee ¡¡¡¡
Felicitats per el nou membre de la familia i a més té un nom molt bonic, je, je ¡¡¡

Mercè

Silvia y Mario ha dit...

Jajjajajajaj, ¡eso es lo que pasa cuando se creen que realmente están en los corazones! Y yo siempre me pregunto... ¿qué pensarán realmente? ¿dónde se creerán que estaban? ¿Físicamente en el corazón? jajajaj.

Besitos y gracias por dejarme asomarme por aquí.

Eli ha dit...

Aquesta nenaaa és la canya!!
Més aguda que molts adults!!

Un carinyet molt gran per ella i per la Jana, benvinguda dolça! tens una cosineta que se't menjarà a petonets.

Una abraçada forta

lourdes ha dit...

Hola guapa!!!!!

Gràcies per convidar-me, m'encanta llegir les teves històries i les de l'Aina i saps..... la meva Ona o Mariona també tindrà una cosineta que també es durà Jana!!!!!

Quines casualitats no?
Petons
*lourdes*

Ester, FM09 ha dit...

aiss silvia...se me han puesto lso pelos de gallina!!! que cositaaaaaa más dulce!!! a tu hija no se le escapa ni una..y que lógica tienen los niños verdad?

Muchos besitos, Ester.

http://enunbosquedelachina.spaces.live.com/

Isabel ha dit...

Guau, quin moment, difícil eh!!!. Almenys per ami ho son.
Isabel

Isabel ha dit...

Guau, quin moment, difícil eh!!!. Almenys per ami ho son.
Isabel

PILI ha dit...

Increïble!!!!! Quines respostes!! M'imagino la teva cara!!!! Qué llesta que és!!!!