CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dijous, 26 de febrer de 2009

Jo sóc més important mama.....

Encara que la frase sigui més grossa que ella, és el que m'ha dit avui l'aina, ni més ni menys!!!

A l'aina sempre li expresso i li faig notar quins són els meus sentiments. Vull que tingui claríssim que l'estimo desmesuradament i per damunt de tot, i molt sovint sempre li dic que ella és la única cosa important de veritat a la meva vida.
Està molt clar que ho entén a la perfecció i avui m'ho demostrat abastament.

Quan l'aina ha acabat de dinar, m'ha demanat per menjar una piruleta, i jo li he donat.
No és que li agradin massa les "xuxes", però de tant en tant en demana.
Amb la cara ben empastifada de piruleta , anava deixant els seus llavis vermells en un foli blanc. Total, que estava la mar d'entretinguda.....

aprofitant aquest moment, he consultat l'ordinador doncs hi tenia un missatge important d'una meva amiga que està passant per un mal moment i necesiita ajuda.....
He començat a llegir tranquilament el missatge mentre l'aina seguía estampant llavis vermells en el foli.
de cop i volta em diu:
"mama?"
jo la contesto, la miro, i segueixo llegint el missatge esperant que ella em digués el que volia.

Al veure que jo continuava llegint em diu amb veu molt ferma i segura:
" mama deixa de llegir que això no és important, i l'aina si que és important!".
Està claríssim que quan li dic que ella és el més important del món, ho enten perfectament i sap què vol dir ser el més important i el centre de la meva vida.

Aquests moments són els que donen sentit a la vida i em sento molt afortunada de poder compartir amb ella tants i tants moments i tantes reflexions.
Si algú em pregunta quin ha estat el veritable repte a la meva vida, ha estat sense cap mena de dubte ser mare, i compartir el dia a dia amb la personeta més meravellosa del món.
canviar la feina, els horaris i els reptes professionals per les hores amb l'aina, ha estat simplement genial.

No sé com em sentiria si hagués seguit a la feina, suposo que ni millor ni pitjor, simplement diferent, però si que ara sóc conscient de tot el que m'hagués perdut, i rès compensa això.

Ja tremolo només de pensar amb quan començi P3; a totes dues ens costarà acostumar-nos a estar tantes hores separades.....

5 comentaris:

Isabel ha dit...

Aquestes nenes son la monda i es que no se'ls hi escapa ni una. Així que vigilia que elles estan arxivant i en qualsevol moment rescaten alló que menys t'esperes.
Isa

Eli ha dit...

Fantàstica aquesta Aina!!
Sincera, directa i molt segura de la seva mama...què més es pot demanar?
Felicitats carinyet, realment ella és el més important...i el bó de tot és que ho sap!!
Un petó molt gran

Ester, FM09 ha dit...

impresionante tu hija...de verdad...que capacidad de retención no???jje sabemos que tiene claro lo que es más importante para su mama..jeje

Un besito muy grande para la dos.

Ester.

http://enunbosquedelachina.spaces.live.com/

PILI ha dit...

És preciosa aquesta nena, tan llesta!!! Merece más que la pena a todo lo que hayas renunciado por ella, te lo ha compensado el doble!!! Y sí, para su mamá ella es lo más importante, verdadero y único!!! Molts petonets!!

Anna ha dit...

Xinès ja no en saben, però llatí!!!!!!
Són més llestes!!!!!!!!!!!!!!!

Anna