CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




diumenge, 15 de febrer de 2009

fotografia de la setmana



aquesta setmana com podeu veure,la fotografia és una mica diferent.....
ara no recordo molt bé on la vaig trobar, però simbolitza una mica el que vull transmetre amb aquesta entada......

a part de la pròpia il.lusió personal alhora de fer un bloc, hi ha uns altres sentiments que també hi van implícits, com les ganes de compartir una experiència, una vivència, i junt a tot això, la oportunitat de poder ajudar a tots aquells que esteu passant pel mateix procés......
almenys aquests han estat sempre els meus motius per mantenir viu el bloc, aquesta finestreta que tal i com es veu a la imatge podem consultar, des de la nostra intimitat i treure'n les nostres pròpies conclusions........

és una llàstima que, així com vaig pendre lliurament la decisió d'obrir un bloc ara l'hagi de fer d'ús privat en contra de la meva voluntat......
quan fem una cosa, sempre hi ha al darrere una motivació, una finalitat, i en aquest cas era tal i com us he dit abans poder arribar a molta gent i fer notar que tot arriba, i que els somnis es fan realitat.
em sap greu pensar que estic tancant les portes a algú que potser ho necessitava o simplement s'ho passava bé llegint o mirant alguna fotografia.

arrel del meu últim missatge amb el bloc obert, he rebut molts i molts correus electronics de tots vosaltres.....alguns ja us coneixia, però a la gran majoria no.....
les vostres paraules i saber que aquest bloc us ajuda a portar millor l'espera ha estat per mi el millor de tot aquest sentiment agre-dolç.
m'he emocionat molt llegint-vos, i de veritat és que si he estat dubtant de si restringir l'ús o no ha estat pels vostres correus....
tot i així entenc que hi ha coses a les que no ens podem aventurar, i no tohom fa servir aquesta eina com a un instrument de vivències i sentiments.....hi ha qui els fa servir per finalitats poc clares i quasi sempre equivocades.

per sort puc dir que només l'he tancat com a mesura preventiva, ja que jo sàpiga ningú ha fet cap mal ús del bloc, però un correu electrònic que vaig rebre el divendres explicant situaciones que s'han donat en altres països, ha estat determinant per pendre aquesta decisió.
no puc entendre com hi ha persones que utilitza les fotografes i informació dels blocs per a segrestos i altres indesitjables fins.

jo seguiré aquí, com sempre, i espero que em seguiu acompanyant.....i si sabeu d'algú que tingui ganes de visitar el bloc i no sap com fer-ho, n'hi faciliteu la meva adreça!!!

moltes gràcies a tots!!!!!

5 comentaris:

Eli ha dit...

Bonica,

Segur que tothom que vulgui contactar-te ho aconseguirà d'una manera o una altra..per això aquest meravellós fil vermell que ens té a tots ben lligades i a gustet.

Petonetes

Pere i Carme ha dit...

Ja som aquí !!!
Una abraçada Silvia.

Pere i Carme

Jennifer ha dit...

Muchas gracias Silvia por invitarme a ver tu blog de manera privada.

Un besazo a los tres.

xino xano cap a Xina ha dit...

Moltes grácies guapisima per convidar-me ¡¡¡ ja sóc aquí ¡¡¡

petonetsssssss

Elén ha dit...

Sigo por aquí, ahora vamos por la privada, ja ja.
No te agobies por lo que te enviaron, yo creo que es gente que se pasa de "sociable" y va contando y dando hasta sus números de cuenta. En serio, creo que no hay que alarmarse.
Pero de todos modos, entiendo tu postura y la del resto que ha privatizado.
La put... ada es que tengo que acordarme todos los días de venir a visitarte, porque ahora con la privatización no me saldrán las actualizaciones. Tendré que poneros en la cabecera de mi iGoogle.
un besito
Elén