CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dimecres, 4 de febrer de 2009

25....

la NÜR em "repta" a fer aquest meme.......difícil eh?????.....però que no es pugui dir que no ho intento.

25 coses que heu de saber de mi:

1- sóc sincera; si em coneixeu de veritat segur que hi esteu d'acord
2- molt espontània......tan per bé com per mal.....sóc així!
3- compromesa i fidel amb el que faig i amb qui estimo. També massa.....no sempre m'han correspòs igual.
4- pateixo molt, per tot i tothom a qui estimo !!!!..... a vegades amb excés.....
5- haig de millorar molt el punt 4......ho estic intentant, però em costa!!
6- sóc molt sensible, i m'afecten coses que no m'haurien d'afectar.....en fi.....
7- m'encanta l'ordre.....cada cosa al seu lloc i un lloc per cada cosa.
8- haig de viure en un ambient net......sóc una mica obsesiva amb la neteja.
9- m'agraden els dinars i els sopars amb els meus.....
10- la cuina em fascina, no m'importa passar-hi hores!!!
11- he fet del ballet un estil de vida.....m'ha aportat moltíssim.
12- he après a mossegar-me la llengüa algunes vegades i aprendre a callar encara que em mori de ganes de dir el que penso.
13- m'ha costat arribar a entendre el punt 12, però n'estic orgullosa. El temps posa a tothom al seu lloc.
14- m'encanten els animals......
15- i el cava també...jejejjeje
16- m'agrada molt viatjar
17- detesto la mentida i els mentiders
18- m'agraden les revistes de decoració.....
19- .....i les antiguitats
20- sóc impulsiva, de vegades massa.....
21- sóc molt pesada amb les pessigolles.....m'encanta que m'en facin.
22- sóc impacient.....quan vull una cosa la vull ja!!!!!
23- estic millorant el punt 22.....l'aina m'ha fet canviar molt aquest aspecte!!!
24- sóc molt xerraire
25- sóc jo!!!

doncs ja ho sabeu......si us hi voleu posar, teniu una mica de feina!!!! jejejejje

4 comentaris:

Victòria ha dit...

També tinc cosetes en comú amb tu... com per exemple l'amor als animals, m'agrada l'ordre i la neteja però no m'obsesiono... També sóc de les de right here right now... i m'encanta mooolt viatjar en cos i també en ànima!

Anònim ha dit...

t'has descrit molt bé sílvia, tot i que quan dius que a vegades pateixes amb excés, jo matitzaria una miqueta.
Pateixes molt, massa i ja saps que això no és bo.
t'has deixat una característica molt important de tu, la ilusió.
conec poca gent que posi tanta ilusió amb les coses com tu.
no la perdis mai bonica.

Albert

Eli ha dit...

Estic totalment d'acord amb l'Albert!!
i també ets extremadament entusiasta amb tot el que fas.

I el punt 4 tampoc no m'agrada gaire, sobretot si sóc jo la que et fa patir una miqueta eh? jeje

Mil petonetes reina, aquest el penjaré al meu blogg al vespre!! paraula!

Silvia y Mario ha dit...

Jajjajaja, me ha encantado. Te dejo un desafío en mi blog... ¡para que sigas pensando! jajajaj.

Besines