CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




divendres, 16 de gener de 2009

meme: perquè has creat un bloc?

del blog de la blanca http://persiguiendounailusion.blogspot.com/, recullo aquest meme, que em sembla prou interessant i curiós!!!!

què et va motivar a escriure un bloc:
el primer bloc que vaig escriure, va ser http://www.filladelcor.com/.
vàrem crear aquesta web per narrar el nostre viatge en busca de la nostra filla a la xina.
després, o al mateix moment no ho recordo massa bé, vaig començar a escriure quatre pinzellades sobre mi a l'SPACES, espai que et donaven per defecte al mesenger.
Al cap d'uns anys, filladelcor seguía funcionant la mar de bé, però l'spaces el tenia bastant oblidat......
quan tot això passava, una gran amiga, l'eli, em va dir que sempre escrivía sobre els altres, que ja era hora de fer-ho sobre mi, així que em vaig tirar a la piscina i vaig obrir aquest bloc.

consideres que escrius bé????
jo no sé si escric bé, jo considero que escric amb el cor, i parlo de sentiments, de reflexions i mil coses del dia a dia.....
suposo que per alguns escric bé i per d'altres no, tot depèn del que busquis quan entres a un bloc.....
crec que transmeto el que vull dir, almenys així m'ho mostreu vosaltres en els comentaris, i si això és del que es tracta alhora de tirar endavant un bloc, doncs ja estic contenta.

un o varis adjectius per descriure el bloc:
transparent, personal, meu, molt meu!!!!!

has pensat que alguna vegada escriure al bloc, s'ha convertit en una obliogació? quan?
jo penso que quan una cosa es fa de cor i perquè t'ho passes bé, no és cap obligació.
el bloc existeix perquè jo vull, si el tanco, no tinc que donar cap explicació......
per tant, com que l'actualitzo quan jo vull, no és cap obligació.....
penso que no és millor un bloc que tingui entrades cada dia ql que s'actualitza un cop al més. Lo important és que tingui sentit el que vols transmetre, sigui quina en sigui la freqüència.

segur que hi ha blocs que no t'agraden....en diríes quins i perquè?
la veritat és que si en algún moment he anat a parar a algun bloc que no m'agrada, no hi entro i tots contents, per tant no sabría dir quins no m'agraden perquè simplement no els visito.
el que si puc contestar és quin és el criteri de perquè hi ha un bloc que no m'agrada??
quan entro a un bloc nou, i hi veig prepotència, afany de poder i poca transparència, doncs crec que són motius més que suficients per a no tornar-hi a entrar......
i creieu-me si us dic que això ho noto de seguida!!!!!

fas comentaris a altres blocs per obligació?
MAI......només comento quan amb vé de gust i si m'interessa l'entrada.

entrada preferida del 2008.
ufffff, que difícil!!!!!
al 2008 he fet 246 entrades, i totes les he fet per algun motiu únic i especial.....
però si n'hi ha una que ha marcat un nou contador a la meva vida, és la del 22 d'abril, el dia que vàrem saber la nova data de registre del CCAA: http://amblamevaprincesa.blogspot.com/2008/04/ja-tenim-data-de-registre.html

quin és el teu blogger preferit, no s'admeten preferènces afectives:
en tinc molts, perquè cada un dels bloggers és únic i especial, per tant em quedo amb tots els que segueixo.

et fa por que el teu bloc deixi algun dia d'atrau-re a la gent i deixi de ser comentat?
NO, tinc claríssim que rès és etern. No puc negar que agrada que et deixin comentaris i saber quina és l'opinió des de l'altra banda, però el bloc és cosa meva i per mi, i com que mai ha estat creat amb la intenció de demostrar rès a ningú, doncs no crec que em pugui molestar que en algun moment deixi de rebre visites.

una cosa que no series capaç d'escriure.
coses molt íntimes.........

creus que un bloc es una espècia de teràpia?
home, és una afició, una afició que surt de la rutina.....
si considerem que tot el que ens vé de gust i ho fem, és teràpia en el bon sentit de la paraula, doncs potser sí, però no m'agrada la paraula terapia......
considero que la terapia serveix per tractar enfermetats siguin quines siguin, i jo no em considero malalta...jejejejjee

una pregunta que t'agradaria que et contestéssin els lectors.
uffffffff......ara mateix no sé quina!!!!!!



a qui ho passo?????
doncs a tots aquells que teniu bloc i que us vingui de gust fer-ho!!!!

moltes gràcies a tots per seguir-me visitant!!!!!

4 comentaris:

Eli ha dit...

Aixx si Sílvia, recordo molt bé aquella entrada tan emotiva..

Mil petonetes bonica,
Eli

Jennifer ha dit...

Hola Silvia, el meme te ha quedado muy chulo.

Pero hoy realmente estoy aquí por dos cositas, la primera, darte las gracias por tu comentario, y decirte que ya me encuentro mucho mejor que fue un ratillo que pensé demasiado, y segundo para hacerte una preguntilla.

Creo recordar, que para Aina el carrito que elejisteis, fue el loola, de bebeconfort, y como es uno de los que más me gusta, quería preguntaros que tal está?. si es comodo??, y sobre todo si se pliega tan bien como dicen??.

Muchas gracias y un besazo a los tres.

Jennifer.

Myu-Marta ha dit...

Bones!!
Se'm va oblidar l'altre dia dir-te que jo també vull entrar a Filladelcor!!!
Va ser el primer blog d'adopció a la Xina que vaig entrar, i és d'aquells que només veure'l me'l vaig llegir de dalt a baix!
Bé, crec que el meu correu ja el tens, peró per si de cas: elrincondebaobei@gmail.com

Petons!

Marta

Nür ha dit...

Hola Silvia!
Mil gràcies per la teva visita i el comentari! M'encanta "conèixer" gent al món dels blogs!
He donat una volteta per el blog i es una passada... ara mateix li done al botonet de les RSS per saber quan actualitzeu i venir a vore-vos!
Un petó ben gran!!!
Nür

PD: El meme no el faig, que és molt llarg, uf! :D