CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




diumenge, 18 de gener de 2009

fotografia de la setmana


és aquesta!!!
aquest és el meu primer vestit del ball de gitanes!!
vaig començar a ballar al ball de gitanes a l'any 1986, el primer any que es va obrir als nens, ja que abans només ballaven els adults.
a casa hi ha molta tradicció, doncs els meus pares han format part d'aquesta comparsa desde fa molts anys.
quan arribi el carnestoltes, ja us explicaré més extensament què és el ball de gitanes i quin n'ès el seu significat.....

a casa però ja començem amb els preparatius!!!
aquest any m'he decidit a fer el meu vestit nou, amb la gran ajuda de la meva mare és clar, perquè podem dir que l'agulla i jo no ens entenem massa bé...jejejejejejje.
són vestits que porten feina de fer i van amb molts metres de cintes de colors, per tant s'ha de saber cosir.
des que em van passar a la colla dels grans.....que d'això ja en fa una pila d'anys......que vaig canviar el vestit de peke pel de gran, i dés d'aleshores he portat el mateix.
aquest any toca canvi, vull canviar el color de les cintes i això vol dir fer vestit nou!!!!!!

quan l'aina ha vist que jo aniría amb vestit nou,ella m'ha dit que ella també en vol un, que vol anar com la mama......
i què ha fet la iaia??????? doncs el que fan les àvies suposo.......agafar el meu primer vestit,( que jo duia amb 12 anys ) i convertir-lo en un vestit talla mini per satisfer la il.lusió de l'aina.....
així que avui hem tret el meu primer vestit de l'armari on portava anys guardat per començar la gran transformació!!!!!
i què voleu que us digui?????? que em fa una l.lusió enorme que l'aina porti ni que sigui una petita part del primer vestit que jo vaig portar.

a veure si tenim sort i podem gaudir d'un bon dia que acompanyi una mica, i l'aina pot anar vestida com jo el dia de carnestoltes!!!!


mare meva!!!!!.....quan de tros que haurem de tallar!!!!! jejejejje

2 comentaris:

Eli ha dit...

Quin vestit més maco Sílvia!
És preciós!

I aquesta pillina teva amb ell estarà per menjar-se-la.

Un petó balladors!

Eli

Jennifer ha dit...

Muy bonito Silvia. La verdad yo tengo guardados mis trajes de flamenca desde pekeña, y claro si mi peke es nena, pues intentaremos que los aproveche. Y además, con lo que más sueño si es niña, es hacerle los vestidos de gitana como los míos, y es que claro yo soy fanática de la feria, y los vestidos, y cada año me hago uno nuevo, así qeu ahora tendré que ponerme a hacer los mismos en miniatura, y así iremos igualiticas a la feria.

Un besazo

jennifer.