CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




divendres, 17 d’octubre de 2008

un altre e-mail

doncs sí!!!!!!
encara no fa ni una setmana, us comunicava que habia rebut un mail d'aquells que t'arriben al fons del cor i no et deixen indiferent......
doncs en tinc un altre!!!!!!
jo no sé què ni com.....fa que aquest bloc esdevingui una espurna màgica per ajudar a alguna gent, de veritat que no.....però sigui quina sigui la formula, me'n sento molt orgullosa........
bàsicament explico el que em motiva, el que no m'agrada, el que em fa feliç, el que em preocupa........
però alguna cosa d'aquestes fa que gent fins ara anònima s'adreçi a mi i m'expliqui quin és el seu moment.

aquest mail vé d'una familia que van viatjar el mateix any que nosaltres, ténen una filla guapíssima i esperen augmentar la família.......

R.... gràcies per les teves paraules, molta sort!!!!!!

...ja sé que em repeteixo, però quina força que dónen aquests mails, i quin sentit tan positiu prèn tot plegat!!!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

precisament avui, no és el millor dia per escriure de la teva força i alegria, dic que no és el millor dia perquè és un dia trist i fosc, i precisament dues de les teves virtuds no són aquestes, sinó totalment al contrari.
pels que et coneixem des de sempre ja sabem que sense fer rès especial, només amb la teva alegria i la teva il-lusió , ets capaç d'alegrar el dia a qualsevol.
això sílvia ni es compra ni es ven, és innat en les persones.
ja saps que de tu valoro molt la teva rialla fins i tot en els moments més difícils.

molts petons.
jordi.

...i recorda que avui si no plou ens veiem amb els gegantons ;-)