CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dissabte, 11 d’octubre de 2008

téns un e-mail

sense dir ni qui, ni com, ni ón....és molt gratificant per mi poder fer avui aquesta entrada.
avui he rebut un e-mail d'una persona a la que no coneixo....evidentment no diré qui és, doncs no sóc qui per parlar de la intimitat dels altres.
les seves paraules m'han arribat al fons del cor......
no és la primera persona que ens escriu dient-nos que tant la nostra web www.filladelcor.com , com aquest mateix bloc els ha ajudat durant l'espera, els ha ajudat a acabar de prendre la decisió d'adoptar que ja teníen en ment, o simplement els ha ajudat en moments difícils de la vida.....
quan obro un mail d'aquests m'emociono molt, moltíssim, i penso que si les nostres paraules i fotografies serveixen per alguna cosa doncs em sento la persona més agraïda del món.

encara hi ha qui ens diu...voleu dir d'explicar coses vostres per internet???? i perquè no????....sempre he dit que només explico el que crec que puc explicar, i ensenyo el que crec que es pot ensenyar.....
De moment, gràcies a aquesta petita i freda finestreta, ha fet que persones meravelloses a les que ni tan sols sabia que existien, es posesin en contacte amb nosaltres, i el que va començar amb un e-mail, acabi amb una excel.lent relació d'amistat.

per tant, avui dedico aquestes paraules d'agraÏment cap a la persona que a través del seu e-mail, m'ha obert el seu cor i a través de les seves paraules m'ha recordat una vegada més que val la pena seguir endavant amb aquest mitjà de comunicació....que a part de ser un gran record per a nosaltres un altre dia, és una eina que dóna esperança a més d'un!!!

moltes gràcies!!!!

5 comentaris:

Lauri ha dit...

tens tota la raó del món... això crea vincles... uns no arribaràn enlloc i d'altres molt lluny... compartir és maco i encara que sigui només un mail ja val la pena.

Petons.

merce ha dit...

Silvia , tu si que ens emociones i a díari ¡¡¡ El teu blog requereix un esforç molt gran i per els que estem esperant i esperarem molt és una gran ajuda que ningú pot agrair el suficient.
Hi han fills que porten pans sota el braç pero els nostres venen amb un munt d´amics i sentiments molt especials per compartir per els sus papes .Aina gracies a tu també Xatona ¡¡¡

El fil vermell ha dit...

Realment filladelcor ha servit d'ajuda per a molta gent com tu dius, i entre aquestes persones jo, que quan vaig començar el treball de recerca va ser una de les primeres pagines que vaig visitar.
I de fet al voltant d'aquests dies fara un any que us vaig enviar el correu i vam començar a estar en contacte per internet!!

Una abraçada Silvia!!
Anna

Anònim ha dit...

jo també sóc de les que cada dia entro al teu bloc.
d'alguna manera sembla que us conegui de tota la vida.
encara que mai t'he escrit, a mi també m'has ajudat. En poc temps, a la meva vida hi ha hagut molts canvis, i d'alguna manera m'heu ajudat a acabar-me de decidir per tirar endavant una adopció.
no podrà ser a la xina, éstic sola i crec que no assoleixo els requisits, però d'alguna manera el meu fil vermell ja va estirant.
gràcies sílvia

maria de montmeló

Ester ha dit...

Gracies a tu!

Filla del cor fue una de las primeras páginas que encontré en internet cuando buscaba información...creo que un blog es unmeido de muchisima ayuda, así que miles de gracias guapa!


Un besote, Ester.
http://enunbosquedelachina.spaces.live.com/