CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dimecres, 8 d’octubre de 2008

la més guapa del món!!!!

ni em considero pedant, ni creguda, ni molt menys com es diría avui en dia vaig de guays!!!!!
però perdoneu-me l'atreviment.....per mi la meva filla és la més guapa del món!!!! .....no em refereixo al físcic em refereixo al conjunt!!! ella és el meu altre extrem del fil vermell, és amb la que comparteixo TOT, és única, és la MEVA FILLA!!!
perquè això?????
-ja fa dies que alguna gent es dirigeix a mi amb aquests termes:
-ahhh, però repetiu??? ( vaja q si repetim!)
-i el biològic????....vàreu dir que després de l'adopció....( doncs quan em vingi de gust, a tu t'ho diré...jejejej)
-però segur que no serà tan guapa!!! ( no, potser ho serà més...)
-d'aina només n'hi ha una ( oh i tant, i no en tinc cap dubte, però això no la fa ni millor ni pitjor, simplement diferent)
-esteu convençuts amb el temps que heu desperar???? ( és que ni que la tingui que esperar tota una vida.....és la meva filla!!!!.....)
-n'esteu segurs?????.....( no, ho fem perquè ens divertim......mare meva!!!!)

aquestes són algunes de les preguntes a les que ens enfrontem cada dia.......sort que són de cercles no gaire propers, però no per poc propers són menys atrevits.......QUE ATREVIDA QUE ÉS LA IGNORÀNCIA!!!!!
quantes famílies biològiques ténen més de dos fills i cap d'ells s'assemblen entre sí?????
m'indigna molt, quan es refereixen a les mevses filles amb el motiu de si són guapes o no......i què més dóna????
la meva filla és meva , i per mi la més guapa del món......fins i tot amb un sac a la cara continuaría siguent la millor!!!!.....no per rès, simplement perquè és meva!!!!!
si amb un fill biològic t'en surt un de "guapo" i un que no......per això l'estimes menys?????
però la meva pregunta no és aquesta.....perquè amb els fills biològics aquesta pregunta no es fa, ni tan sols importa....i en canvi amb un fill adoptiu si??????
on és la normalitat i el que no ho és ???
qui té el do de el que és maco i el que no??????

per mi,. els meus fills( ni biologics ni adoptats......) són els meus fills, els millors del món, amb totes les seves virtuds i tots els seus defectes, però els meus fills!!!!!

jo ho sento molt pels qui no ho entenen......per sort o er desgràcia no podem entrar a altres ments, però els meus fills han nascut a la xina, i això no ho puc explicar.....és un sentiment....i se sent o no!!!!
sempre pensava que després de tenir a l'aina el meu instint biològic es despertaria.....doncs no!!!, ara ja sóc mare i la veritat és que no veig cap diferència en la manera de ser-ho.....ni que tingués 100 fills biològics me'ls podria estimar més.....igual si, però més no!!!!
un fill és un fill, guapo o no,.....però és el meu, únic i incomparable!!!!
està més que provat que la genètica poc hi té a veure.....

aquest escrit va per tots els pares i mares que s'en senten......independentment d'on vingui el seu fill...de la panxa, de xina d'etiopía........d'ón vingui, perquè per molt pare i mare que siguis, el més important no és ser-ho, sinò sentir-se'n!!!!

t'estimo aina.....per damunt de tot!!!

7 comentaris:

Anna ha dit...

BRAVO!! BRAVO!! BRAVO!!!

I a passar dels ignorants!!!! perquè tant amb això com amb d'altres temes el que més em molesta són aquests ignorants maleducats que es fiquen en tot!!!


Anna

Pere i Carme ha dit...

Jo puc opinar desde les dues bandes...!!! i ho dic alt..NO I HA DIFERENCIA ENTRE EL FILLS BIOLOGICS I ELS ADOPTATS...
No hem pregunteu la fórmula pero es així.
Al inrevés que la Silvia i en Lluís, nosaltres varem pendre la decissió de primer tenir els fills biológics i després ser pares, de nou, per el camí de la adopció.
Les nostres filles son iguals davant d'els ulls de la Carme com d'els meus. Ens estimem a la Marta i a la Clara de la mateixa manera que a la Jana...com diuen alguns "la sobrevinguda"...
De preguntes o afirmacions absurdes t´en fan a cada moment pero el sistema del "despiste" es el millor...es a dir, fer-te el boig i posar cara de riure...jajaja !!!
La última...un senyors grans, tirant cap l'Inserso, aseguts a un banc de la plaça del poble parlen entre ells i escolto: "con lo grandes que tienen a sus dos hijas, ahora se complican otra vez la vida"....jajaja.... millor riure que plorar, no?

Petonets

Pere i Carme

Silvia y Mario ha dit...

PLAS, PLAS, PLAS... Ya sabes lo que opino, jejejeje.

Te he dejado un reto... de esos que nos gustan y que nos hacen conocernos mejor.

Besitos

Jennifer ha dit...

Hola Silvia, llevo unos días liadilla y no te he visitado mucho últimamente.

Acabo de ver el video de Aina y la prensa del corazón, y MADRE MIA, jajajaja,, tu no te aburres, como charla es una cotorrilla, y encima es requeteguapa, más no se puede pedir.

También he visto que vas a hacer la colcha de los deseos, y me gustaría enviarte un retalito y el deseo, así que ya me dirás como.

Y respecto a la última entrada, pues, ya sabemos que hay gente así, y que además creen y lo defienden a capa y espada que los hijos biologicos, que si adoptados y tal y cual, pero vamos que, ni caso.

Un besazo guapa, y lo siento por el comentario tan largo.
PD Aina esta tan guapa como siempre.

Eli ha dit...

Aixxx Sílv!! perdona l'atreviment però QUIN COÑAZO DE GENT!! no sé ni qui són però vaja millor no saber-ho, d'aquest millor tenir-los ben lluny.
Jo sóc mare biològica de 3 nens per qui no ho sàpiga i tots tres tenes guapures diferent, tots tenen les seves especialitats i els seus defectes...però per a mi són els més guapos del món! Però ara que hi penso, a mi també hi ha hagut "gent" que en el seu dia em va dir que la meva segona filla no era tan guapa com la primera...jo reia perquè me la mirava i pensava "estan bojo o que?! no veuen que és preciosa!".

Petonetes,

Eli

PD. Ah! l'Aina és guapíssima, evidentment en l'exterior això és innegable, però és que per dins buffffff una passada!

Roser ha dit...

Silvia, ja ens coneixem i se com penses i opines...nomès dir-te que si, que l' Aina es la més guapa del món i que l' Ona també ho será i qui no li agradi que no miri a qui no li agradar sentir-ho que no escolti.....Doncs apa tu segueix disfrutant de la teva princesa....
Molt petonets
Roser

Isabel ha dit...

No podia estar més d'acord amb tu. A mi m'agrada molt un refrany que aplico bastant sovint: no hay mejor desprecio que no hacer aprecio. No cal que et digui res més.
Isabel