CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dijous, 16 d’octubre de 2008

Feliç dia de DMGLLQTC

m'han passat aquest correu, i tot i que ja he l'he enviata totes les meves amigues DMGLLQTC, em fa gràcia compartir-lo en el bloc, doncs m'ha fet molta gràcia!!!!
Així que va per totes les dones que em llegiu!!!

Avui és el dia de les Dones Guapes i Llestes Que T'hi Cagues,
per tant, sisplau envia aquest missatge a algú que creguis que
correspon a aquesta descripció.
I recorda viure amb aquest lema:
La vida NO hauria de ser un viatge a la tomba amb la intenció d'arribar-hi segura, en un cos atractiu i ben conservat, sinó més aviat per arribar-hi patinant de costat amb una presa de xocolata en una mà i una copa de vi a l'altra, feta pols i cridant: 'Uaaauuu, quin viatge!!

Dins de cada persona vella hi ha una persona jove ... que es
pregunta què c.....s ha passat

- Cora Harvey Armstrong-

Dins meu viu una dona prima que crida per sortir. Però generalment la puc fer callar amb galetes.

Els anys més durs de la vida són entre els deu i els setanta
-Helen Hayes (at 73)-

Em nego a considerar-los pèls de barba, prefereixo pensar que són celles extraviades.
- Janette Barber-

Els 35 és aquella edat en què finalment aconsegueixes tenir el cap al seu lloc i la resta del cos comença a caure
- Caryn Leschen -

SI no pots ser un bon exemple... llavors hauràs de ser una espantosa advertència
-Catherine-

Ningú et pot fer sentir inferior sense el teu permís
-Eleanor Roosevelt-

5 comentaris:

Anna ha dit...

Em va encantar quan me'l vas enviar.
De fet l'hauríem de rebre cada dia perquè no se'ns oblidés!!! però es faria molt pesat, oi??

Gràcies per fer-nos riure!!!!

Anna

Silvia y Mario ha dit...

Jjajajajjaja, me encanta. Muy bueno.

Un abrazo

Eli ha dit...

Boníssim!!

Moltes gràcies bonica!!

Eli

Anònim ha dit...

jajajajajja m'he mort de riure amb la dels pels extraviats!!!!!!!

M'has alegrat un dia ple de mal de caps a la feina.


Gràcies
lourdes-jordi@hotmail.com

El fil vermell ha dit...

Ahir el vaig llegir i em va agradar molt!
Moltes gracies Silviaa!

Anna