CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dijous, 9 d’octubre de 2008

desafiaments

doncs sí, les meves companyes de bloc, l'anna de http://elfilvermell.blogspot.com/, la marta de http://elrincondebaobei.blogspot.com/ , la silvia de http://desenredandoelhilorojo.blogspot.com/ i l'anna de http://annaandreulaura.blogspot.com/ em desafien , així que noies aquí va el meu repte.

primer desafiament, es diu 1000 postres!!!!

-Agafa el llibre mes poper que tinguis, vés a la pagina 18 i transcriu la quarta línia:
"...de todo ello, que siempre cobre un cierto sentido,..." ( el misterio de las coincidencias, de Eduardo R. Zancolli)
-l'última cosa que has vist a la tele:
doncs ahir.....un programa de la mercedes milá que anava sobre adopcions ilegals
-el projecte que téns entre mans:
és un projecte molt humà per ajudar als infants..... hasta ahí puedo leer..... :-)
-el material que t'agradaria provar:
doncs ara mateix ..........ni idea

segon desafiament es diu 6 de 5
-5 mobles o objectes de casa que t'agradin
-el marc de fotos que conté la primera fotografia que ens vam fer amb l'aina
- la figura del buda que el tinc al menjador......m'encanta, em transmet molta pau!!
- un caixa de núvia antiga que té molta història i molts anys i la tinc a l'entrada de casa......està restaurada pel meu pare.
-un moble que vaig rescatar d'un contenidos que serveix per guardar gerres. El vaig restaurar, li vaig posar un vidre i guarda la meva col.lecció de molinets antics de cafè. Les antiguitats m'apasionen.
-la llar de foc del menjador. Jo no sabría viure sense llar de foc.....l'escalf i el caliu que dóna no té preu. Estar davant la llar de foc i gaudir d'un bon llibre o d'una bona peli és impagable!!








-5 llibres que t'agradin
-Déu va venir amb una harley
-La catedral del mar
-El misterio de las coincidencias
-El guerrer de la llum
-El secreto
-5 llocs que m'agradaria anar... ( entenc que són llocs en els que no hi he estat mai )
-argentina.....recórrela sencera.....potser hi aniré aviat jejejej
-ciutat del cap
-l'amazones
-el creuer per guilin.....en projecte!!!!
-vietnam
-5 quadres famosos.....
uff......pot semblar extrany, però valoro molt més qualsevol quadre fet per algú a qui estimo a les grans obres d'art, així que em quedo amb:
- els girasols que tinc a la cuina pintats per la meva sogra
- qualsevol grabat de la meva cunyada núria
- unes puntes de ballet pintades per la martina quan era petita
- les dues primeres pintures de la meva filla
- el quadre fet per la marta que tinc al capçal del llit, m'encanta!!!!
-5 cançons inoblidables
n'hi ha moltes que m'agraden, però aquestes en concret a part d'agradar-me han marcat moments molt importants a la meva vida
-the river ( bruce springsteen)
-boig per tu ( sau)
-Unchained Melody (righteous brothers)
-have you ever really loved a woman ( bryan adams)
-tender (blur)
-5 películes que t'hagin agradat
- la vida es bella
-ghost
-la milla verde
-la casa de los espíritus
-dirty dancing, em queda molt lluny, però sempre que la veig m'agrada......jejejeje

passo el desafiament a:

2 comentaris:

Anònim ha dit...

tal qual, ets així, t'has definit molt bé!!!!
ja sé que no t'agarada la definició d'autèntica, però tia, téns les coses clares!

petons i fins demà
jordi

Eli ha dit...

Ja he recollit el desafiament al meu blogg. Gràcies bonica!

Eli