CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dijous, 23 d’octubre de 2008

desafiament de l'anna

L'anna de http://annaandreulaura.blogspot.com ens va retar, i molt gustosament accepto el repte!!!!
a per ell!!!!ejejejej

M'agradaria que diguessiu cantants, grups o cançons que no suporteu pel motiu que sigui.

Cantant masculí: David Bustamante ( recupero l'era més moderna..jejejejej).....no m'agrada....el trobo un pallasete!!!!

Cantant femenina: remedios amaya......enacara no he superat lo de quien maneja mi barca......

Cantant català (home o dona o grup): Lluís Llach.....ho sento, però no puc......em pensava que era rara, però veig que no sóc l'única.
té cançons maques, però m'agraden més si les canta un altre........
no puc amb la seva actitud....

Duo: alex i cristina....uuuuuuhhh

Grup o cantant estranger: laura pausini.....no puc amb ella, que cansina que és!!!!!!

Cançó espanyola: estic amb l'eli, la Mónica Naranjo m'estressa

Cançó infantil: antes muerta que sencilla!!!!!.....uffffffffff

Cançó estrangera: n'hi ha moltes que no m'agraden, però amb quedo amb alguna de la Britney Spears

I per últim, Una cançó "oficialment" considerada freaky o hortera però que sí que us agradi: és úper fort, de josmar......m'hi tronxo!!!! jajajjajaj

Un grup o cantant "horterillas" que us agradi: el chaval de la peca!!!!!......m'agraden els seves cançons!!!! jejejej

ufffffff...m'ha costat mooolt anna.......dels que més!!!! jejejejeje

que ningú es molesti, entre gustos no hi ha rès escrit!!!!!!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

jajajajaja, dir-te que la teva sinceritat és aplastant.
pels que et coneixem sabem el que t'agrada i el que no!

apa que no hem rigut ehhh amb el súper fort!!!...que t'has deixat la ""s"

petons
carles

Anna ha dit...

jajajaja Silvia!!! molt bé.

Jo també soc fan del Josmar!!!!!!!!!!!

i el que et passa amb en Llach, a mi em passa amb en Serrat.

Anna

Pere i Carme ha dit...

Silvia, hem coincidit amb la Remedios Amaya....quin trauma infantil vaig tenir !!!! i quin ridicul espantós a la Eurovisión...jajajjaja !!!!

Quasi hem coincidit amb el Josmar, pero en el fons hem fa molta pena el xicotet !!! i he triant als pueblas del Tio Honorio.

Besitos

Pere i Carme

Eli ha dit...

jajajajaj, molt bó!!

Que em perdona la Monica Naranjo i en Lluís Llach...quina propaganda!!!!!

jajajaja

petonetes,

Eli