CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




diumenge, 31 d’agost de 2008

el dia del bloc!!!



acabo d'arribar a casa,( jo i les meves angines...jejejejej) després d'una bonica tarda d'aniversari amb la familia del cor, i veig que avui és el dia oficil dels blogs!!!!!!
ahhhhhh, però hi ha dia del blog??? quina pasada!!!!i jo sense saber-ho!!!!!
aprofito des d'aquí per donar les gràcies a la silvia de http://desenredandoelhilorojo.blogspot.com/ perquè ha cregut que l'altre blog meu http://elracodeladiversio.blogspot.com/ és un dels blogs per donar a conèixer.....moltes gràcies silvia!!!!!

per tant, i aprofitant que avui és el dia de tots els blocs que estan penjats a internet em salto una mica les normes i en comptes de citar-ne 5 que és el que marca el protocol, els cito tots, perquè per a mi tots els que jo llegeixo i miro són dignes de ser reconeguts.
si que vull fer però una menció especial a un bloc que ha començat fa poc i encara mai li he pogut dedicar rès en especial desde que està creat.
em fa il.lusió que llegiu el bloc d'una meva amiga de la família del cor......ha començat el bloc i a mi m'agrada molt, així que va per tu roser!!!!!, http://valeriaimartinadostressorsdelaxina.blogspot.com/

1 comentari:

Roser ha dit...

Moltisimes gracies Silvia , em fa ilusió emoció venint de tu....jolines que m' emociono.....la meva mestre de blogg,la que m' ha iniciat en aquest maravellós mont, encara no estic molt al dia, i tinc molta feian per fer, pero de mica en mica ...jo quan segui gran vull ser com tu....
Molt petons i gracies .
Roser