CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dilluns, 21 de juliol de 2008

quan tot segueix igual.....

avui sento molta llàstima..........no, no, no......ni estic trista ni em passa rès, al contari!!!!!, però si que sento certa pena per determinades conductes i certes persones que mai canviaran a la vida........
a vegades iniciem relacions amb tota la il.lusió del món, que després a la llarga.... no acaben fuctificant; és normal! ni tots pensem igual, ni tots actuem ni procedim igual........
que pobre seria el món si tots ens agradés el mateix, o si ens movésin les mateixes coses oi??????
no obstant, a vegades penses en veu alta, i això és justament el que estic fent ara mateix.....

això em porta a pensar en el verdader sentit de l'amistat......jo sé a qui tinc al costat, sé qui m'estima i sé a qui estimo......i sé que mai cap d'aquestes persones utilitzaria un espai meu per satisfer la seva frustració, el seu descontent.......
però em pregunto.......i simplement és això, una pregunta ja que no és amb mi amb qui estan jugant......però si que ho estan fent a algú a qui m'aprecio molt.......
perquè s'utilitzen els espais "privats".....espais de trobada i de lectura, on un aprèn i s'enriqueix....per seguir amb la mateixa tònica avorrida, grollera i insultant??????
quins buits hi ha a les vides d'aquestes persones perquè l'únic que els enforteix sigui el parlar per parlar????.......

doncs això és el que em produeix pena, molta pena, veure com l'ésser humà en general.....només es diverteix amb conductes poc madures i adultes.....però en fi, de tots i cada u de nosaltres està fet aquest món.....amb totes les nostres virtuts i tots els nostres defectes.....

dóno gràcies a la vida per tenir al meu costat veritables amics i millors persones!!!!!!!

2 comentaris:

Eli ha dit...

Quina falta feia que algú escrigués sobre aquest tema, i millor tu que ningú.
Moltes vegades coneixes a persones amb les que comences una amistat i tot d'una et defrauden i et fan un mal que no merèixes, si a sobre ho fan a través dels espais privats em sembla totalment indignant.
Sigui que sigui el teu amic/ga que ha patit aquesta desconsideració li envio tot el meu recolzament.

Petonetes,

Eli

trini y pepe ha dit...

AY!! QUANTA GENT AMB LA VIDA BUIDA HI HA AL MÓN!!! MOLT TRIST!! PERÒ "HABERLOS HAILOS"... AVANT!!