CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




divendres, 18 de juliol de 2008

multiplicar-se o dividir-se????

quines paraules més diferents oi??? ....de significats practicament oposat.....i tan iguals alhora!!!!!!
avui he tingut aquesta conversa amb una companya.....ella mare d'un nen i una nena, i jo mare de l'aina i esperant a l'ona......
em deia que l'altre dia em va trucar vàries vegades i que jo no era a casa.....
avui ens hem trobat, i em diu:
-" ja veig que continueu com sempre!!!!!!"
com sempre dic jo???????
-si si....sempre esteu embolicats amb sortides ara amunt, ara avall........
ah si!!!! sempre tenim coses a fer.....

ella, a la seva manera, m'ha fet notar que per l'aina no era positiu tanta KDD, i segons ella tant internet.
les hores que jo dediqui al que jo vull, me les organitzo jo, i moltes d'elles son a canvi d'hores de son.
la veritat és que un cop més la gent no em deixa de sorprendre......fins i tot ara poden opinar del que la meva filla necessita o no......
la seva experiència és que en el primer embaràs es va posar molt en el tema.....molts foros, molts llibres, moltes classes pre-part.....i un llarg etc.....
em venia a dir que els segons es viuen d'una manera molt diferent.......
no ho dubto, però en el nostre cas, intentem que això no passi!!!!!!
de moment, li he respòs que estem fent exactament el mateix que en la primera espera, el que passa és que ara tenim la meravellosa companyia de l'aina en cada pas que fem.....
no volem que rès sigui diferent, doncs tan important és la primera espera com la segona........
ella sorpresa em diu....
- t'hauràs de dividir.....aquest ritme no es pot suportar.....
dividir....li dic jo?????? en tot cas el que he de fer és multiplicar-me!!!!!!!
personalment crec que cada opció és respectable, però dividir-se en el cas dels fills em sembla una paraula gens adecuada......el que jo intento per sobre de tot, és multiplicar-me!!!!!

perquè hauria de ser diferent una espera de l'altre?????
que de no tenir un fill a tenir-ne les coses canvien i molt.....però perquè s'ha de renunciar a una pila de coses?????
el mateix que vaig fer per una ho vull per l'altre, i això costa un sacrifici, si, però no de divisió, sinó de multiplicacio!!!!!.

5 comentaris:

Pere i Carme ha dit...

Hola Familia !!!
Ja tornem a estar en peu del canó !!!
S'han acabat les vacances i tornem a la "cruda realidad".
Nosaltres som dels teus, sempre tenim un peu alt...jajaja !!!
I de dividir res, jajaja.... sempre multiplicar...

Una forta abraçada

Elén ha dit...

Hola,
Nunca lo había pensado y la verdad es que tienes razón, me gusta mucho más multiplicar.
Aunque hace ya algunos días que os tengo en mi igoogle y os leo cada vez que añadís alguna entrada, hoy voy a poneros en mi blog. Me gustaría que si no queréis estar incluidos, que me lo digáis y os quito.
Por otro lado, quería pediros un favor, si os pasáis por el blog, sabréis de que se trata.
Un saludo
Elén
Farolillos chinos

Anna ha dit...

Silvia,

saps què et dic? Que és pura enveja!!! A seguir passant-vos-ho bé i gaudint del temps com creieu oportú i pugueu.

I com dius tu a MULTIPLICAR-TE!!!

Anna

Eli ha dit...

Guapi!!

Hauries de pensar en deixar de "perdre el temps" amb aquests tipus de "persones". Realment el jutjar a la lleugera és una cosa que a alguns els hi costa ben poquet.

Sort que a ca l'Aina, tot està molt claret, i no hi ha pares més divertits i "bandidos", com us dic jo, que vosaltres; però tampoc en conec de més dedicats, presents i carinyosos, la veritat. Teniu temps fins hi tot de fer felices a les altres persones.

No és temps "senyora", són ganes!!!

Petonets guapi!!

Eli

PD: Tinc l'ordinador de casa mort!, només pels matins!!! Muaks

trini y pepe ha dit...

HO HAS DESCRIT MOOOOOOOOOOLT BE. MÉS CLAR... AIGUA!!.
ÀNIM I ENDAVANT SEMPRE AMB UN SONRIURE!!
HI HA TEMPS PER A TOT!! HI HA MOLTA GENT ABORRIDA AL MÓN!!! I ENQUISTADA!! I NEGATIVA!! I QUE VAN AMB LA ETIQUETA "SOY LA MADRE DE FAMÍLIA PERFECTA PORQUE ESTOY SIEMPRE EN CASA"... DONCS BE SINYORS... A SEGUIR ABORRITS I A DEIXAR A LA RESTA DE LA HUMANITA GAUDIR DE LA VIDA!!!
GUAPA!!