CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dilluns, 7 de juliol de 2008

definició de PLAGA

plaga: situació en la que un animal produeix danys econòmics, normalment físics, sobre els interesos de les persones (salut, plantes cultivadas, animals domèstics, materials o mitjans naturals); de la mateixa forma que l' enfermetat no és virus, bactèria... sinó la situació en la que un organisme viu (patògen) ocasiona alteracions fisiològiques en un altre, normalmente amb símptomes visibles .

i ara direu......el bloc s'ha convertit en una classe de ciències naturals?????, doncs no!!!!!
així, amb aquesta paraula " plaga ", és tal i com avui m'han definit a l'aina, i per extensió a totes les nenes xines adoptades.
avui, l'aina i jo estàvem a la consulta del pediatra, hem coincidit amb una antiga companya de clase.....i suposo que sense cap mala intenció, s'ha referit a una invasió de nenes xines com a una plaga!!!!!!
no entraré en detalls.......no aporten rès, són del mateix estil......però intencionat o no, no tolero que a la meva filla se la tracti com si d'una plaga es tractés!!!!!
a vegades, el parlar massa i massa depressa fa que no tinguis temps de pensar el que dius.....vull pensar que tractant-se de qui és això és el que li ha passat......però no per aquesta manca de tacte i de precisió ho paso per alt!!!!!!
no contenta, m'ha recordat la bonica experiència biològica......suposo que ho fet perquè sap que podem tenir fills........i insistint una i altra vegada en el que em perdo si no tinc un fill meu....
un fill meu??????? i de qui és l'aina sinò meva??????? aiiisssssssssssssssssssssssss
normalment, perdo 5 minuts per demanar respcte i explicar que la nostra decisió és nostra i només nostra......però avui, en aquest cas crec que el silenci ha estat més intel.lgent que qualsevol aclariment......
paradoxalment, aquesta persona ha marxat de la consulta perquè tenia UVA..........que important oi??????? i wuè hi feies al pediatra?????.......i el teu fill???????
si és que per ser mare biològica no et demanen un CI!!!!!!!!

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Tienes razón Sil, mas de uno tendría que pasar por las entrevistas para obtener el CI... Que penita de peques... aiss y que importante esa sesión de UVA verdad?...ese ratito que podría haber pasado con su hijo, jugando, pintando, cantando, saltando... Sil te he de confesar una cosaaa... bienvenidas las plagasss...que todas fueran así...Aiss pasa de esta gente y de estos comentarios... Un petonasss pa mi Ainaa..de la tieta Noe

Anònim ha dit...

Cuando digo que penita de peques quiero decir de sus hijos...de los hijos de la de los rayos Uva ehh?? Noe

Silvia y Mario ha dit...

El silencio duele más que las palabras... ahí queda eso.

¿Plaga? De personas que hacen este tipo de comentarios... sí, la hay. Pero nosotros estamos por encima de todo esto, ¿no crees?

Besos

Bethy ha dit...

¿Te preguntas si su comentario fue malintencionado ? ¡¡¡¡¡ claro que lo fue !!!! hay gente que incluso se regodea con este tipo de insultos y se queda expectante a nuestra reacción como si esto les provocara algún placer ... la plaga y la ponzoña este en el cerebro de estas personas ¿ no crees? y como siempre digo ... a palabras necias, oídos sordos.

Shari y Pedro ha dit...

Que penita y que pobreza de corazón de quién por su boca emite juicios tan estúpidos...

Y que orgullo el que sientes al mirar a tu hija y reconocer en ella el mayor de los milagros, el de la maternidad.

La penita es que vengan niños al mundo a familias que cambian sus risas y sus juegos por sesiones de rayos UVA, y encima, se permitan hablar de la maternidad, cuando es una palabra que les que queda demasiadao grande.

Y sí, puede que nuestras niñas sean una plaga, pero es una plaga de amor, de esperanza, de ilusión, que se arraiga en nuestro corazón y se quedan allí para siempre. Y no todo el mundo puede vivir ese privilegio.

Miles de besos, bien grandes

Anònim ha dit...

Voy a ser soez pero es que si estoy allí me cago en to lo que se menea, que es lo que me sale cuando me cabreo mucho.
A veces el mejor desprecio es no hacer aprecio.
Isabel

Anònim ha dit...

MENYS "BIOLOGIA" I MÉS COHERÈNCIA, MÉS HUMANITAT, MÉS PRESÈNCIA....I TANTS I TANTS MÉS QUE FAN FALTA A UNA BONA COLLA DE PARES I MARES TAN BIOS QUE NO HO PODEN AGUANTAR...VISCA ELS NOSTRES TRESORS ORIENTALS O D'ON SIGUIN!!! VISCA LES FAMÍLIES AMB LA MENT OBERTA I LES MANS PREPARADES PER DONAR I REBRE VINT-I -CINC MIL VEGADES MÉS AMOR DEL QUE AQUESTES PERSONES MAI PODRAN A LA VIDA SENTIR....!!! ELLS S'HO PERDEN..NO TOTHOM ESTÀ CAPACITAT PER A SER ADOP-PAPI..I LA VERITAT, ÉS UNA LLÀSTIMA PERQUÈ EN AQUEST CAMÍ S'APRENEN MOLTES COSES QUE ELS FARIA FALTA SABER..

PETONS DES DEL SUD DE CATALUNYA!

MONTSE I ELS SEUS HOMENOTS

trini y pepe ha dit...

La gent parla massa ràpidament. I així, igual que parlen, passen per la vida: amb velocitat, FENT un munt de coses però sense parar-se a SENTIR. La veritat, el millor que has fet ha sigut callar. Com diuen al meu poble "POCA CRISMA!!". No te cap sentit seguir-li el joc, perque ells juguen a viure i nosaltres vivim intensament. Eixa persona es superficial i com que no esteu al mateix nivell, no cal contestació. Ara be, t'hauràs quedat de pedra!!. Has fet be plasmant la experiència al blog!!. Amb el meu ja seràn 8 comentaris!!!. No crec que ningú ens pugam quedar sense fer ne un!!!!.
L'AINA, UN TRESOR... I OJALÁ FUERA UNA PLAGA!!! PERO EN EL SENTIT POSITIU!!. QUEREMOS QUE LLEGUEN MUCHAS ASIGNACIONES, YAAAAAAAA!!!!
Besets valencians.
Trini.

Anònim ha dit...

Ni et preocupis Silvia, simplement es que no entenen res de res!!!!!

No fa gaires dies, al Bus hi havia un nen molt entremaliat que s´enfilava a tots els seients, es penjava de les barres, etc. i la seva mare sols li va saber dir :
Te portas tan mal como si fueras un niño adoptado!!!!!!!!
Jo me li vaig acostar i molt educadament li vaig dir:
Disculpe que le pregunte, porque a mi no me gusta que nadie se meta en mi vida y menos si no me conocen de nada, pero verá, es que no he acabado de entendido la comparación que le ha echo a su hijo. Sería tan amable de aclarármela por favor.
Em va mirar de dalt a baix, se´n va adonar que anava amb l´Abril i va anar cap al fons del bus sense dir mitja paraula.
La veritat, es que totes les famílies del cor sóm tan felices, que persones com aquestes ni tan sols ens ha de molestar. Poder el seu cor és tancat amb pany i clau. Em faria molt mal si un comentari d´aquests provingués d´una persona que m´estimo, pero sortosament això no crec que pugui passar mai.
L´únic greu que em sap és per aquests fills, es clar, aprenen el que senten a casa.... i amb una mare així com poden aprendre (i aquí no hi te absolutament res a veure l´adopció) un mínim d´amor cap al pròxim, i d´altres coses com solidaritat, humanitat, generositat, i mil etcs.

Un petonet per a tots

Fina

Eli ha dit...

Doncs poc més puc dir jo que no t'hagin dit anteriorment. Però com a mare (més igual si sóc biològica o adoptiva) em senta com una patada al cul això que t'ha dit aquesta "persona". És clar, que ha deixat en total evidència la seva pròpia intel·ligència, així que ella s'ho ha dit tot.
M'agradaria que les mares fòssim això: mares, i rés més. Sense cap mena de distinció, perquè no n'hi ha cap!.
O tu ets diferent de mi estimada Sílv??

Petonetes bonica meva,

Eli

PD. Per sort de mares en conec a moltes i la majoria són excel·lents persones!! De "impresentables" són la minoria.

Anna ha dit...

Jo sempre que em diuen estupideses com aquesta o semblants, penso per dins "quina pena em fas, què inculte ets, què poca sensibilitat, quina poca educació"....etc etc etc...però després vaig pensant....i tot això són el que ells estan transmetent als seus fills!!!!!! OSTRES!!!!
i no m'agrada gens perquè per desgràcia, n'hi ha massa d'aquests i els fills d'aquests conviuran amb la Laura, amb l'Aina!!!!
Ja cal que les eduquem per ser ben fortes i orgulloses d'haver nascut a Xina i de què els seus pares ho faran TOTTTTTTTTTTTTT per elles, com qualsevol BON PARE O BONA MARE.