CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dimecres, 9 de juliol de 2008

ai que feliç que sóc!!!!

doncs ni més ni menys, aquesta frase que avui encapçala el títol d'aquesta entrada és la que va utilitzar ahir l'aina quan estavem sopant......
la veritat és que no és la primera vegada que ens ho diu, crec q ho he comentat alguna vegada, però és que cada cop que pronuncia aquestes paraules ,....que surten per la seva dolça boqueta.... el cor se'm desborda.......
l'aina només té 29 mesos......molt petitona encara per poder utilitzar aquestes frases amb sentit, però la veritat és que ho fa i ens deixa bocabadats!!!!!!
us ensenyaré una foto justament d'ahir.....d'abans de sopar.....justament aquesta posició és la que va utilitzar per pronunciar les paraules més màgiques del món: " ai que feliç que sóc "
quan durant les entrevistes del CI em van preguntar el que volía per ella quan fós gran no vaig dubtar ni un sol segon, vaig dir que fós feliç, que m'era igual el que estudiés, amb el que treballés.........només demanava que fés el que fés.... fós feliç...........i ara amb aquests dos anyets acabats de fer que em digui això, és simplement meravellós.

8 comentaris:

Eli ha dit...

AIXXXXXXXXXXX SÍLVIAAA!!!
M'he emocionat i tot!!
Què n'és de bonica, mare!!!
Ella és feliç i tots els que tenim el plaer de conèixer-la també ho som perquè ho impregna per on passa.
Felicitats Sílvia i Lluís, perquè és feliç perquè vosaltres ho sou, i això encara que sembli súbtil, és una passada!!!

Fes-li un gran petonet!!

Eli

El fil vermell ha dit...

Pero si te tota la rao! Coincidint amb l'Eli tambe dic que ella es feliç perque vosaltres tambe ho sou!! I aixo ho diu tot!

Un petoo!!!
Anna

Anònim ha dit...

Una imagen vale más que mil palabrasss...solo hay que ver la carita de nuestra Aina.... La felicidad elevada a la máxima potenciaaaa... Molts besets familyyyy de la Noe, el Jaume i la Mar Jin...esperando al Jan o la Naia??

Silvia y Mario ha dit...

¿Y no te la comiste? Yo me la como...

Qué guay, Sílvia... eso significa que la haceis feliz... ¿existen palabras más GRANDES?

Besitos

Anònim ha dit...

Doncs ho sento companys, però això es tan especial que ni tan sols em surt cap paraula.

La foto ho reflexa tot!!!!!!
A part de feliç, es dolça i amorosa.

Ja he dit alguna vegada que sou una gran familia (encara per completar) i.... que quan la materia primera és bona, els productes surten de qualitat ;-)))

Un petonàs

Fina

Anna ha dit...

Què maca!!!!!!!!!! No m'extranya que se't caigués la baba!!!!!!

La veritat és que això és la única cosa que volem per ells QUE SIGUIN FELICES!!!!

La Laura em diu molt "jo t'estimo molt i jo t'estimo molt" jaja...tot seguit de carrerrilla...ell sap de sobres que em desfaig quan m'ho diu.

Si és que estan per menjar-se-les!!!


Anna

Bethy ha dit...

Que emocionante leerte, me sorprendo cada vez que termino la lectura, y encuentro ¡¡¡¡que lo he entendido todo!!!! no es tan dificil !!! Ja ja ja !! y la foto .. por el amor de Dios!!!! es realmente suprema... Les mando tremendo abrazo a los Tres !!!! con cariño. Bethy.

trini y pepe ha dit...

Siiiiiiiiiiiilviaaaaaaa!! Quina "perla feliç" que tens a casaaaaaaa!!!. Es per menjar-se-la tota!!!!
És el més bonic que et puga passar. No em canse de repetir "gracies, gracies, gracies" per compartir amb nosaltres coses tan meravelloses. Ens dones molts ánims!!
La foto es genial... en fi... que besets a la teua "filósofa feliç".