CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dimecres, 4 de juny de 2008

allò que fa il.lusió!!!

uffffff, a mi n'hi ha moltes de coses que m'agraden, que em fan il.lusió i que fan que em senti bé......sobretot aquells petits detalls, gairebé insignificants i que t'arriben al fons del cor....

avui una cosa m'ha fet molta il.lusió.......avui he rebut un correu electronic d'una mestre d'educació infantil i psicopedagoga......
no reproduiré el mail, doncs és privat, però haig de dir que m'ha fet sentir especialment feliç.
aquest mail entre d'altres coses.....parla de que buscant documentació per un treball universitari han arribat a la nostra web www.filladelcor.com , i ens felicita per ella i pel contingut, sobretot per la forma de parlar a la nostra filla Aina.....

són coses que agraden, perquè enganyar-nos oi?????......saber que la nostra web ajuda i emociona ens fa sentir doblement contents!!!!!!

6 comentaris:

Eli ha dit...

És que la vostra web es tan bonica, tan sensible, tan ben feta!! Vaja us mereixeu molts elogis...però sobretot hi ha tant d'amor que qualsevol que hi entra s'hi enganxa.
T'ho diu la fan nª1 jajajaj
Petonets bonica

Eli

El fil vermell ha dit...

I tant! La vostra pàgina web ajuda a molta gent i una d'aquestes persones sóc jo. Gràcies a filladelcor em vaig posar en contacte amb vosaltres i vosaltres em vau oferir la vostra ajuda en el treball. El meu treball ha evolucionat gràcies a gent com vosaltres. I ara uns mesos més tard ens hem conegut en persona. Sense filladelcor tot això no hagués estat possible i ara s'ha convertit en una pàgina imprescidible per mi! jaja

Un petó Sílviaa!
AnnA

Myu-Marta ha dit...

Jo vaig conéixer la vostra web ja fa un temps, va ser de les primeres sobre adopció que vaig trobar, i em va encantar!!! Es que es veu que esta feta amb tant d'amor i sentiment.
A més es poden trobar tot els passos de l'adopció i moltes fotos!!
Es fantàstica
Petons
Marta

Anna ha dit...

A mi em va enganxar només conèixer la pàgina. Va ser la primera adopció a Xina que vaig poder seguir el viatge dia a dia. Ni us imagineu com n'estava d'enganxada cada dia!!! I no he parat de gaudir-ne. Està molt ben feta i amb molt de carinyo, com el blog amblamevaprincesa!!!

Així que espero que tant la web com el blog durin molts anys!!!

Pere i Carme ha dit...

Pocs comentaris puc afegir. Tot el que han dit les altres Bloggeres es el fidel reflexa de la vostra pàgina "La Filla del Cor".
Nosaltres també ens hi varem enganxar desde un primer moment i la teniem i tenim encara en "favoritos".

Una abraçada

Silvia y Mario ha dit...

No te sorprendas. Creo que vuestra web nos ha cautivado a más de uno.

Y es que lo que se escribe con el alma... normalmente cautiva.

Besos