CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dijous, 29 de maig de 2008

una trobada molt especial.....


quantes vegades hem sentit allò de que algú s'ha enamorat per internet??????.....i a vegades hem pensat que això és impossible oi????
bé enamorar-se no sé si és la paraula correcte, però si que gràcies a internet és la segona vegada que finalment coneixaré a persones amb les que hi tinc una gran amistat.
La primera vegada va ser a l'octubre del 2005....vaig conèixer en persona a la virginia, el seve, la roser i el jordi.....ja portàvem molts mesos parlant cada dia a través d'internet, i finalment vam canviar el pla virtual pel real!!!!!
aquella trobada va ser només l'inici d'una gran família que formariem més tard.
Doncs dissabte serà si Déu vol la segona vegada que em passa una cosa així......
ja portem uns 6 mesos parlant virtualment amb l'eli.....i és com si et conegués de tota la vida...., amb l'anna, ....el que pot fer un tDr oi anna??????, i amb l'altra anna, que amb ella si que he tingut el plaer de conèixer-la.......
isabel, t'esperem a la propera que tinc moltes ganes de conèixe't!!!!!!!!

....i tot això és fruit una vegada més del nostre fil vermell, aquest fil que a part de donar-me el que més m'estimo d'aquest món, em permet conèixer magnífiques persones com són les meves estimades bloguis!!!!!!

fins dissabte!!!!!!

7 comentaris:

Anna ha dit...

Silvia,

això jo també ho he pensat. Abans al·lucinava quan sentia parelles que s'havien conegut per internet.
A mi m'ha passat que quan vaig iniciar l'adopció de la Laura, pensava que el resultat final seria tenir una fill/a i com a molt fer algun amic durant el viatge a Xina. La sorpresa ha estat que també he conegut un munt de gent a través d'Internet i puc dir que el meu cercle d'amics ha augmentat molt. Mai hagués pensat que l'adopció de la Laura m'obriria tants camins.

Ens veiem dissabte!!! Avui han dit que sembla que dissabte sembla que no plourà. Toquem fusta!!!

Anna

Eli ha dit...

VISSSSCCCAAAA!!!!!!!!!!!
Això ja arriba bloggeres!!!!

Doncs en el meu cas encara és més impactant pq jo no tenia rés a veure amb el món de l'adopció.. però ara me'n sento formar part totalment!!. Crec que l'important és trobar-te amb bones persones amb les que compartir el camí de la vida. Gràcies xiquetes!

Sílv bonica, ets un solete!! pq tu has estat el motor per juntar-nos a totes.

Petonetes,

Eli

El fil vermell ha dit...

Dissabte dissabte!
Els nostres comentaris de blog donaran pas a les persones reals!!! jaja

Un petonet a totes i fins dissabtee blogueresss!

AnnA

Anònim ha dit...

Ja m'explicareu que tal tot, i espero alguna foto de grup. Que us ho passeu molt bé.
Isabel

Anònim ha dit...

Ja m'explicareu que tal tot, i espero alguna foto de grup. Que us ho passeu molt bé.
Isabel

Anònim ha dit...

Us desitjo una gran i fantàstica trobada, aquesta que ben segur sera la primera de moltes messssssssssssss

Una abraçada per tots

Fina

Pere i Carme ha dit...

Quina enveja que ens doneu !!!
La próxima Kedada no els la perdrem !!..val?
Ja ens explicareu cosetes d'aquesta trobada.

Petonets

Pere i Carme