CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dijous, 8 de maig de 2008

una nova cançó

avui, la meva princesa m'ha sorprès amb una nova cançó. Ella no és conscient que cada dia omple de color les nostres vides, i cada dia que pasa ella aprèn, però nosaltres aprenem el doble.

aquesta edat és inmillorable......descobrir, parlar, cantar..........ESTIMAR........ella és la marieta que fa de cada dia el millor del món.....ella és aquella espurna de vida que dóna vida a totts els qui l'envolten.....ella és l'aina, la nostra petita gran princesa.

video

us tradueixo la cançó:

marieta, vola, vola......tu que portes camisola

si m'ensenyes el camí del cel......et donaré pa i mel!!!!!

2 comentaris:

Anna ha dit...

Està genial!!! Jo l'he entesa molt bé...suposo que m'ha ajudat una mica conèixer la cançó!!!

Estic totalment d'acord aquesta etapa de començar a parlar, cantar, etc és divertidíssima i es fixen amb coses increíbles que potser tu mai t'havies adonat...

Una abraçada

Anna

Eli ha dit...

AAAAAAAaiiiiiiiiiiiixxxxxxxxxxxx

buffffffffffffffffffffffffffff

jeje Ostres!! no tinc paraules....

nyam nyam

Guapíssimaaaa!!!!!!!!

Felicitats mare marassa!!!

Eli