CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




divendres, 23 de maig de 2008

una acció molt emotiva

us recomano que clikeu aquest link per veure una acció emotiva i molt tendre......el que fa una policía xinesa després del gram terratrèmol de sichuan.
http://www.20minutos.es/noticia/381507/1/
és horrible pensar amb la quanitat de nens i nenes que han quedat orfes, que ho han perdut tot....
a vegades quan parlem de catàstrofes naturals, no en som prou conscients de la magnitud de la tragedia fins que en veiem una imatge.....
aquest vídeo ho diu tot......no cal que mirem imatges de patiment, imatges cruels.....sobren les paraules.
pensar que passarà amb tots aquests nens.....i com se'n sortiran...

5 comentaris:

Pere i Carme ha dit...

Es enriquidor veure com la gent encara es mou per solidaritat.
Amb el teu permís, m'agradaria posar el enllaç d'aquesta noticia en una entrada al nostre blog.
Gràcies Silvia, noticies com aquesta fan mes soportable la tristesa que tots sentim desde fa dies per el Poble Xinés.

Pere i Carme

Eli ha dit...

Quina pena més gran, pobrets fillets...no tinc paraules!!

Dins de la immensa tristor, veure aquestes imatges et dóna encara un alé de confiança en els éssers humans.

A veure si som capaços d'escoltar el que la Terra ens està dient...

petonets,

Eli

El fil vermell ha dit...

Ahir al vespre vaig veure aquesta noticia i el que està fent aquesta dona per tots aquests nens sense pares es indescriptible!!

Myu-Marta ha dit...

Hola!
Ja fa un temps que llegeixo el teu blog, només dir-te que m'agrada molt i que teniu una filla preciosa! Amb el teu blog vaig poder arribar al de l'Anna, i trobar gent amb les mateixes inquietuts que jo!
La veritat és que el que fa aquesta dona per aquests nens si que és un acte de solidaritat!!
Possaré un enllaç de la noticia al meu blog si no t'importa.
I també un del teu blog.
http://elrincondebaobei.blogspot.com/
Gràcies!

Anna ha dit...

No tinc paraules...això arriba al fons del cor.

Anna