CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dimecres, 21 de maig de 2008

un altre premi!!!!!!!: "CAMINAMOS JUNTAS"


La sílvia de http://desenredandoelhilorojo.blogspot.com/ , m'acaba de donar un premi!!!!
moltes gràcies guapiíssima per pensar en mi!!!!
el premi es diu "caminando juntas"

les característiques d'aquest premi són:

1-citar a la persona que m'entrega el premi:
és la meva compaña blogera sílvia.
No ens coneixem personalment, però compartim el dia a dia dels nostres procesos adoptius. Sempre em deixa comentaris molt bonics al blog i a la web, i m'agrada molt com escriu.
Tinc moltes ganes de celebrar amb ella la seva data de registre, doncs és molt dur per tot el que ha hagut de passar.....
moltes gràcies pel premi sílvia.

2-triar a les persones que consideri mereixedores del premi i avisar-les

no puc otorgar el premi a la persona que me l'ha enviat, però si pugués ho faria!!!
hi ha un grup de persones molt especials per mi, la meva família del cor, sense cap mena de dubte si tinguéssin blog els hi otorgaria, ja que amb ells ho he compartit TOT!!!....les mateixes angoixes, les mateixes pors, els mateixos riures, emocions.....hem caminat i seguim caminant junts....us estimo molt!!!!!

no obstant hi ha gent a la que també m'estimo molt que es mereixen aquest premi, i són:
-l'eli, http://3trossets.blogspot.com/ . és una persona a la que he conegut a través de la nostra web....però és com si ens coneixéssim de tota la vida.
cada dia compartim virtualment la nostra vida. És una persona dfantàstica, d'aquelles amb les que hi pots comptar sempre....tan se val si es troba malament o si no té temps.....sempre troba un minutet per dedicar-lo a nosaltres.
Mai em falta el seu comentari, el seu pensament, la seva opinió.....
gràcies per TOT eli, gràcies per estar..."CAMINANDO JUNTAS".

-la noe, http://jaimenoeliamar.spaces.live.com/ .....ufffff, me l'estimo molt.
és una persona excel.lent,i amb ella he compartit molts moments....moments alegres, tristos.....moments molt personals.
noe, aquí téns aquest premi!!!!, perquè siguim "CAMINANDO JUNTAS"

-l'anna, http://annaandreulaura.blogspot.com/ .....amb ella hem caminat juntes a la primera adopció, i ara gràcies als blogs compartim aquest nou camí de la vida.
així que anna, per tot això i el que vindrà.....aquí téns el premi "CAMINANDO JUNTAS".

-L'isabel, http://isabel-miblog.blogspot.com/ ....companya de la primera i de la segona adopció.
m'encanta com escriu i pensa.....i compartir el dia a dia amb ella és molt graticant.

-l'anna de taradell, http://elfilvermell.blogspot.com/ ......perquè amb l'anna també hem caminat juntes i ho seguirem fent.....és una noia que per la seva edat té les idees cñlaríssimes, i arribarà molt lluny.

-L'ester, http://enunbosquedelachina.spaces.live.com/ .....perquè ella camina al costat de tots.....la seva empenta la portarà a realitzar el seu somni, i comparteix el seu present amb tots nosaltres.

-el pere i la carme, http://pereicarme.blogspot.com/ ....portem caminant junts molt de temps, però no és fins ara que tenim la ocasió de coneixe'ns......
amb ells sempre caminarem junts, perquè les nostres filles ténen en comú el seu lloc d'origen, GUANGXI.

.....tot i que no està a les normes d'aquest premi em vé de gust donar aquest premi a AFAC....d'això si que s'en diu "CAMINADO JUNTOS"....d'AFAC, només en puc parlar bé....perquè sempre ens han ajudat tant en la primera com en la segona adopció, i ens van ajudar quan per allà el 2005 no érem ni socis....hi ho van fer desinterasadement....
així que otorgo també aquest premi a ells!!!!!

3-dir el número de peu i calçat preferit
el 36......què hi farem!!!!!! , i m'agrada portar qualsevol sabata còmode que la pugui combinar amb vàries coses.


4-posar aquestes normes al meu blog

gràcies sílvia....un petó,.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Gràcies a tots els que us mireu el meu blog, i especialment a tu Sílvia que sempre et recordes de mi. Làstima que no et pugui retornar el premi, creu-me si pogues ho faria.
Faré l'entrada al meu blog.
Isabel

El fil vermell ha dit...

Moltes gràcies Silvíaa per aquest premi i per visitar el meu blog!
La veritat és que hi ha un llarg camí per recorrer!

AnnA

Anònim ha dit...

Enhorabonaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

Segur que hi han persones que se´l mereixen tant com tu, pero segur que no n´hi ha cap que se´l mereixi més que tu.

Ets una gran persona, sou una gran familia!!!!!

Petons, Fina

Silvia y Mario ha dit...

Jajjajaja, ¡el 36! Si es que somos unas pequeñajas... jajaja. ¡Pero bien luchadoras!

Nunca imaginé que en este proceso tan importante en nuestra vida encontraríamos a tanta gente caminando con nosotros... auténticos desconocidos preocupados, vinculados y emocionados con nuestro proceso... ¡y nosotros con el de los demás!

Es una auténtica "familia del cor"

Pere i Carme ha dit...

Moltes gràcies Silvia per recordar-te de nosaltres.
Lluirem el premi en el nostre blog.
En tot aquest llarg procés, vas coneixent families amb les que val la pena compartir el camí i vas formant la teva Familia del Cor.
Vosaltres ja formeu part d'ella i esperem que ben aviat en podem tornar a reunir i parlar de "les nostres cosetes".

Un petó ben gran i de nou, gràcies.

Pere i Carme

Anna ha dit...

Moltes gràcies Silvia pel premi!

Ara que ja ens coneixem una mica més, i vam estar tant a gust, esperem seguir caminant junts!!

Moltes gràcies!

Anna

Eli ha dit...

EEEPPPPSSSS!!!!!!!!!!!!!
MOLTES GRÀCIES BONICA MEVA!!!!

No sé que dir, que no t'hagi dit abans, però les teves paraules m'emocionen molt. Si que és veritat que compartim la vida i que per molts anys reina!!

Tu també sempre hi ets i això no te preu.

Petonets molt forts carinyet!!

Eli

Anònim ha dit...

Jo tambè t´estimoooo moltisimmmm Sil... tu ja ho saps... I si tu vols continuarem caminant juntetes... Encara ens resten moltes aventuressss per pasar juntetes ... Gràcies per estar sempre al meu costat.... Besets de la Noe