CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dilluns, 19 de maig de 2008

resum del cap de setmana

doncs crec que aquest cap de setmana es mereix un vídeo.
La veritat és que ho hem passat de meravella.....l'aina ha fet noves amiguetes i nosaltres hem pogut retrobar-nos amb amics que feia temps que no ens vèiem.
El joan estava maquíssim, i la festa inoblidable.
Gràcies al carlos i la montse per convidar-nos i comptar amb nosaltres una dia així.

aquí hi ha un petit resum!!!!!!

5 comentaris:

Anna ha dit...

Silvia,

t'ha quedat molt txulo!!! i m'has guanyat...jeje!! jo digue-ne que el tinc gairebé a punt només falta gratinar (vaja...penjar-lo a youtube) Espero que en una estoneta estigui penjat al meu blog. Anna

Pere i Carme ha dit...

Hola Familia !!!
Us ha quedat molt bònic aquest resum fotogràfic.
Es ha encantat coneixe-us en persona i esperem que no sigui la última vegada...hem de parlar de moltes coses que ens uneixen desde el viatge a Nanning (Guangxi)

Un forta abraçada i un fort petó ben sonor, a la preciositat de la Aina.

Pere i Carme

El fil vermell ha dit...

Holaa Sílviaa!
Jo comparteixo la mateixa opinió que les dues anteriors. T'ha quedat un vídeo xulíssim! :)

Un petó!
AnnA

Anònim ha dit...

Bueno Sílvia, no d'on treieu el temps. El video com sempre molt xulo. Felicitats per a en Joan i encara que sempre em repeteixo, felicitats per a vosaltres també perque l'Aina esta guapísima i la Laura també.
Isabel

Eli ha dit...

Aisss m'encanta veure els teus videos, i aquesta Aina...nyam nyam...

Estan guapíssimes ella i la Laura, tinc un munt de ganes de veure-les en viu i en directe.

Petonetes,

Eli