CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




divendres, 16 de maig de 2008

accepto el repte!!!!!


l'accepto!!!!!
i ara direu......i aquesta de què parla??????jejejejje
us poso en antecedents.....
els que ja em coneixeu, no cal que us ho expliqui, però pels qui no em coneixeu us diré que jo sóc de les que s'apunta a un bombardeig......
a casa, sempre estem a punt de trobar-nos amb els amics, de preparar dinars multitudinaris, de tenir la casa plena de gent, de preparar sortides, jocs i animalades diverses!!!!!......i el millor de tot, que ens ho passem molt bé!!!!
és clar que......jo tinc la fama i els fets, però no sóc la única ehhh???????...jejejeje

bé, ja fa un temps, que un grup de "blogeras" ens trobem cada dia a internet.....ens mirem mutuament els blocs i els seguim amb molt de carinyo. Tant és així que ja tenim preparada la primera KDD!!!!!.....
buscant i buscant el lloc ideal per cel.lebrar l'aconteixament.....l'anna i l'eli m'han retat a crear un nou blog on posar informació de cases rurals, restaurants ...etc...per gaudir de meravelloses estones amb amics.
així que l'he creat......i quan tingui temps i la cosa agafi cara i ulls us en paso el link!!!!!
així que tots aquells que em vulgueu ajudar i sabeu de llocs ideals per passar-ho bé amb nens, envieu-me un mail a silviacr73@hotmail.com

petons guapíssimes!!!!!

5 comentaris:

Eli ha dit...

Ole ole!!!

Jeje, era broma eh??? pobrisona Sílv!! Però ja que t'hi poses, jo t'ajudaré!!. A veure si esgarrapo idees i te les vaig enviant. Això si, com a col·laboradora (jeje) em demano apuntar-me a moltes de les que facis!! Pq a mi també m'encanta organitzar i reorganitzar, però sobretot gaudir-es.

Petonets Kddadera!!

El fil vermell ha dit...

Has acceptat el repte! jaja
ara ja sabrem on buscar informació quan vulguem fer trobades i sortides!!

AnnA

Anna ha dit...

Silvia,

ens coneixem encara poquet...però estava segura que acceptaries el repte...tot i ser evidentment una broma..

Estarem encantats de col·laborar-hi i fer-la créixer i que sigui interessant per a tots.

Petonets
Anna

Pere i Carme ha dit...

Molt bona iniciativa.....Silvia, Anna i les demes blogueres.
Amb la colla que som nosaltres a casa, ja ens va be tenir informació de llocs en mig la natura per a que les fieres es desbravin...jeje!
A veure si algun dia coincidim tots plegats !!!

Petonets a tots desde Ribes.

Pere i Carme

Anònim ha dit...

Ei, Silvia, encara que continuem sent amigues virtuals ja et passaré alguna informació perquè nosaltres també anem de tant en tant a cases rutals i coneixem unes quantes, així que si m'ho permets també m'ofereixo per a col.laborar.
Isabel