CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dijous, 17 d’abril de 2008

una bonica cançó

avui, un cop més gràcies a les llistes generals he trobat una cançó molt bonica i la penjo aquí per tots aquells que la vulgueu escoltar.
de ben segur que molts ens sentim molt i molt identificats amb la lletra, ara perquè som pares, però també perquè hem sigut nens.....i ara ens podem imaginar el mateix que un dia van sentir els nostres pares.
avui dedico aquesta entrada a la meva mare em el dia del seu aniversari.moltes felicitats!!!!

MI NIÑA ( GOSSOS )

2 comentaris:

Eli ha dit...

MOLTES FELICITAT A LA TEVA MARE!!!

És una cançó preciosa, em fa sentir nostàlgia no només de quan jo era petita sinó de veure com les meves nenes ja s'estan fent grans. Se m'escapen les hores, els dies i els anys de la seva infància ràpidament entre els dits! Gràcies, avui m'has fet reflexionar sobre el fet, sempre oblidat, de viure el moment.

És un plaer viure el moment actual amb la teva amistad bonica.

Petonets!
Eli

Silvia y Mario ha dit...

Preciosa canción, Silvia.

Y por ser vosotros y porque me encanta tu blog... ¡te he otorgado un premio! Ven a verlo cuando quieras.

Un abrazo