CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dijous, 10 d’abril de 2008

amor de mare

avui, em vé de gust tractar d'un tema d'aquells que neixen del fons del cor.....
per això faré un PLAGI....... si si si.........
espero que la meva amiga eli no es molesti, però copiaré un text que em va agradar molt i per això el vull compartir.
L'eli és una d'aquelles persones que és mare.....però quina mare!!!!!!!! de les poques persones que coneixo que sense ser mare adoptiva, m'ha respectat molt , moltíssim i mai ha entrat en debats absurds de l'estil de .....i si en pots tenir perquè els adoptes?????
per això avui penjo aquest escrit!!!!
gràcies eli, per tot!!!!!!!

"L'amor de mare...
Fa uns dies he pogut copsar els sentiments de algunes mares conegudes meves sobre l'amor als seus fills. Totes estimen i totes desitjen el millor pels seus nens i nenes. Algunes es senten culpables per creure no haver estat a l'altura en moments de la vida, per aquella "renyada", per aquella discusió...altres pateixen pels estudis, pel respecte que susciten als seus amiguets i amiguetes...hi han algunes que tenen als seus fills dins del cor però encara no els poden acaronar i de vegades es desesperen. Totes i cadascuna d'elles són MARES MARASSES, aquelles que no dormen per les nits perquè han de preparar un pà de pessic per dur-lo a l'escola a l'aniversari del seu nen, perquè la nena té un tos que les preocupa o perquè s'ha discutit amb el seu fill perquè no ha volgut fer els deures...

El seu dia a dia té unes 89 hores i recull preparar dinars, bosses, la roba, la neteja, els banyets, els carinyets, els deures, les abraçades, les discussions entre germans, les picades d'ulls, les males contestacions, els mimitos.....

És un regal tenir a moltes d'elles com a amigues meves, perquè de totes elles n'aprenc cada dia alguna cosa.

L'amor de mare no té fi, n'estic segura."

ELI, jo si que n'aprenc de tu, moltes gràcies bonica!!