CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




diumenge, 30 de març de 2008

fotografia de la setmana


avui és aquesta!!!! l'he trobat a les llistes generals, l'ha penjat una bona amiga, i m'ha semblat una imatge realment significativa.
aquesta imatge va acompanyada d'aquest text:
"...que el abuelo de la Luna ata un hilo rojo en la muñeca de cada niño que nace; ese hilo está atado a muchos hilos, que a su vez sujetan las muñecas de todas las personas con las que ese niño está destinado a encontrarse..."

m'ha semblat realment preciós.....i amb un enorme sentit.
quan comences un procés adoptiu aquest fil vermell es troba amb molts d'altres fils vermells.....amb uns hi quedes enredat de per vida, amb d'altres hi convius un temps, altres es separen per si sols......
jo em sento molt privilegiada, perquè el nostre fil vermell ens ha unit amb persones meravelloses a les que estimem moltíssim.

la vida està plena de fils vermells, només cal adonar-se que els tenim al costat, mimar-los i cuidar-los perquè mai es trenquin, però això ja és només una feina nostra, i ningú més no ho pot fer per nosaltres.

2 comentaris:

El fil vermell ha dit...

Hola Silviaa!
A mi tambe m'ha agradat molt aquest text i tambe el trobo molt significatiu!

Gracies als vostres dos fils vermells i el meu treball ens hem pogut coneixer, i com tu vas dir l'altre dia, jo tambe espero que en un futur puguem compartir alguna cosa mes que el TdR!

Eli ha dit...

Tens ráó bonica, hauríem de saber mirar bé al nostre voltant i descobrir tots els fils vermells que ens uneixen uns amb els altres.

Jo ja estic molt contenta d'haver-me enredat amb el teu i que per molts anys!!!

Petonets

Eli