CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dimecres, 19 de març de 2008

felicitats lluís, feliç dia del pare


si, si ,si, ja ho sé.....sóc de les que no m'agrada celebrar aquest tipus de coses perquè de pare i de mare se n'és cada dia, però mira, et deixo unes paraules.
moltes gràcies per ser com ets i gràcies per fer de cada dia el dia més feliç del món.
podria dir-te moltes coses, però tot plegat quedaria molt cursi i tampoc es tracta d'això, ja que el que pensem de tu l'aina i jo, ho saps de sobra.

una abraçada molt gran
sílvia i aina

....ahhhhh i moltes felicitats a tots els pares que em visiteu i a tots aquells que avui és el vostre sant!!!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Nova pàgina d'adopció a la Xina:

http://elfilvermell.blogspot.com/

Eli ha dit...

Doncs jo també et felicito Lluís!!
I m'encanta aquesta foto que has escollit Sílv!! A la platjeta amb el solet i un papa i una filla veient les ones trencar...molt xula!

Petonets
Eli

PD. No entenc el comentari anterior, l'has posat tu??

Anònim ha dit...

no no eli.......suposo que és gent que anuncía el seu blog!!!!! jajajajjaja

petonets de tramuntana.....jejejejej

sílvia

Anònim ha dit...

jajajajaj...si és que sóc una mica pànfila!

Què tal aquesta tramuntaneta?!? Empipa molt?

Petonets quasi quasi ja en vacances, em falta només 1 hora!!! Buuffff!!!

Eli

trini y pepe ha dit...

Hola Sílvia!! Som la trini i el pepe de València. Hem entrat al vostre blog, com sempre, per enllaços amb altres blogs i ens ha agradat molt. Especialment perque tens una filla meravellosa y la imatge de l'aina amb vosaltres a la platja m'ha donat molts ànims. M'agrada també veure pàgines de famílies que esperen un segon fill!!. Tens un blog molt bonic, i amb el teu permís m'agradaria enllaçar-vos al nostre que es diu JAZMIN Y BAMBÚ per poder llegir-vos més aviat, i entrar per compartir la espera i per veure la careta de la teva aina que és simplement preciosa!!. Besets des de València. (Si no et pareix be que us enllacem m'ho fas saber. Cap problema). Sort família!!!

Anònim ha dit...

gràcies pel comentari trini i pepe!!!!
tot i que a vegades el camí es fa molt llarg, el final és impagable, i val molt la pena.
una abraçada
sílvia

www.filladelcor.com

Akinol ha dit...

See here or here