CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dimarts, 25 de març de 2008

bones notícies!!!


avui, vull dedicar unes petites paraules a una persona que m'estimo molt i que ha superat una difícil prova, i justament avui ens han confirmat el que ja ens deien.
Tot ha anat molt i molt bé i estic segura que la pròpia força d'un mateix i de tot el voltant ha sigut decisiva.
moltes felicitats!!!!!!

és molt trist, que a vegades l'ésser humà s'adoni de tot el que té quan es vegi amenaçat de poder-ho perdre.
aquesta valoració ens l'hauríem de fer a cada moment de la vida, potser d'aquesta manera s'acabaria una mica la hipocresía, l'egocentrisme.......i recordar que en aquesta vida només hi estem de pas i per això val molt la pena gaudir-la i disrutar-la en tot moment.

8 comentaris:

Eli ha dit...

Què béééé!!!! Me n'alegro moltíssim per tots vosaltres!!!

Un petó fort per aquest avi tan eixerit!!!

Eli

Tygogal ha dit...

See please here

Anònim ha dit...

Sílvia, m'alegro moltíssim que tot hagi anat bé.
Isabel

Anònim ha dit...

molt bones notícies. Me n'alegro molt. Petons.

Anna

Anònim ha dit...

Ens en alegrem moltissim, de veritat!!!!

De tota manera, això no penseu pas que ha sigut obra dels metges, sinó que la personeta que hi ha a l´altre costat del vostre nou fil vermell anava donant fortes estravades, ajudada per l´Aïna, i dient: epppp avi, que hem de jugar amb tu molts i molts anys.

Enhorabona familia!!!

Una forta abraçada

Francesc, Fina i Abril

Joana ha dit...

Familia estéim molt contents de la bona notícia¡¡¡

Així és la vida, ella ens regala díes de tots colors...però de tots ells aprenem moltes coses...

Us desitjam de veritat que la vida us regali molts díes de colors bonics¡¡¡

Desde Menorca una forta abraçada¡¡

Joana,Nico i Agnès Shuchun

El fil vermell ha dit...

Hola Sílviaa!
Soc l'Anna Solà!

l'altre dia et vaig escriure la direcció del blog que he muntat però no vaig pensar a firmar... quin cap que tinc... jaja

He posat el teu blog a enllaços ok?

Vinga fins aviat!

Anònim ha dit...

ostress anna, quina sorpresa!!!!
tu ets l'autora del fil vermell????? no saps pas com m'en alegro!!!!
sapiguer que hi ha gent, amb més o menys de la mateixa edat que quan jo em vaig començar a interessar per aquest tema, tingui aquesta inquietud em fa molt feliç.

espero i desitjo que en un futur, puguem compartir alguna cosa més que un Tdr( com tu li dius ), tu ja m'entens.

enhorabona anna
sílvia