CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dijous, 21 de febrer de 2008

MEME

mai he sentit a parlar del MEME, però ja que ha caigut a les meves mans, ho intentaré fer el més bé que pugui.

EL QUE EM DEIXA DE PEDRA: que algú es cregui superior i no sàpiga estar al lloc que li pertoca.

EL QUE EM SUFOCA:els crits, els ambients carregats.....

EL QUE M'EXCITA: qualsevol vetllada amb l'aina i el lluís

QUÈ EM FA RIURE?: ric molt......però actualment qualsevol gràcia de l'aina, que en té i moltes!!!

QUÈ EM FA PLORAR?:veure algú a patir. La mentida.......la injustícia........l'enveja

EL QUE EM PROVOCA ARCADES:la superioritat

EL QUE EM FA FALTA PER SER DEL TOT FELIÇ: sóc molt feliç, però per completar aquesta felicitat em fa falta tenir a l'ona amb nosaltres

EL QUE EM PORTA INFELICITAT:la malaltia

EL QUE EM FA PENA:qualsevol ésser indefens

EL QUE EM FA POR:perdre algú que m'estimi, el terrorisme ......

EL QUE NO VULL PERDRE: l'amor que tinc dels qui m'estimen

EL QUE VULL ACONSEGUIR:respecte dels qui no m'entenen

LA DATA QUE ODÍO:qualsevol data que s'ha de celebrar perquè toca.

UNA FESTA QUE M'AGRADA:qualsevol que sigui amb la familia i els amics.

UNA MENTIDA QUE HAGI DIT:a vegades n'hauria de dir....... però no en dic!!!!!

SENTO NOSTALGIA DE.....:de xina!!!!

.....ja està.....li passo a la noe i a l'eli!!!!!

2 comentaris:

Eli ha dit...

EIIIIII!!!!!!!!!!! GUAPA QUIN BLOC MÉS XULU!!!
felicitats noieta, no sé d'on treus el temps però és una passada!!
Doncs aquí et llenço el meu MEME:

EL QUE EM DEIXA DE PEDRA: la violència

EL QUE EM SUFOCA: el "trepisme" i l'egoisme

EL QUE M'EXCITA: preparar qualsevol activitat o jornada amb amics

QUÈ EM FA RIURE?: els nens moltíssim, però el David té un humor àcid que em fa petar...

QUÈ EM FA PLORAR?: els infants que pateixen

EL QUE EM PROVOCA ARCADES:les persones que no es mullen i passen de puntetes per la vida

EL QUE EM FA FALTA PER SER DEL TOT FELIÇ: estimar-me més a mi mateixa

EL QUE EM PORTA INFELICITAT: la memòria

EL QUE EM FA PENA: veure algú patin gana, fred...

EL QUE EM FA POR:la soledat

EL QUE NO VULL PERDRE: als meus

EL QUE VULL ACONSEGUIR:tenir prou amb el que tinc

LA DATA QUE ODÍO:les celebracions típiques que no et venen de gust

UNA FESTA QUE M'AGRADA:.....les vacancesssss!!!!!!!!jaja

UNA MENTIDA QUE HAGI DIT:en dic alguna piadosa als meus fills, crec que poquet a poquet estaran preparats per acceptar les crueltats que de vegades té aquest món

Eli ha dit...

Ups! m'he deixat l'últim:

SENTO NOSTÀLGIA DE: de quasi tot, fins i tot del que no he viscut! Però sobretot dels moments en que acabats de nèixer he tingut als meus braços als meus nens...

Sílvia...aixxx amb aquest exercici m'has emocionat bandida!!!!

Petonets i segueix penjant cosetes d'aquestes teves que tant m'agraden!