CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




divendres, 29 de febrer de 2008

la calma


mira, avui m'ha sortit per aquí.......
diuen que després de les tempestes sempre vé la calma. És ben cert!!! i quan tot és tan positiu... sents que la vida i amb ella les bones energies estan al teu costat.....inalterables, infranquejables,....com sempre!!!!

gràcies a tots els que ens heu mimat tant i tant,sense la vostra ajuda tot hagués estat més difícil.....moltes gràcies!!!!!!

la calma, la seranor, la veritat, la transparència, els resentiments.....uffff quins valors oi?????
quantes persones s'en fan bandera de tots ells ......i en canvi estan a anys llum d'aconseguir-ho!!!!
els fills són l'excusa de fer ús d'aquests valors i després amagar-se sense donar la cara????
amagar-se darrera d'ells i en nom seu intentar fer-se amb el poder, amb la manipulació, amb els sentiments de tercers......em sembla patètic, em sembla denigrant, fals......una pèrdua de temps!!

...aiissss us avorreixo oi?????? ...si si si, a mi també m'avorreix......per això no hi dedico més temps....no s'ho val, no és el meu tarannà!!!!
cadascú és responsable única i exclusivament dels seus actes, dels seus valors i del seu temps....però ja em coneixeu....ho havia de dir!!!! jejejje

estic molt contenta de tenir-vos a tots tan a prop, tant propers, tant amics.....i aquest és el meu sentiment, només us ho volia fer saber.

1 comentari:

Llangardaixos ha dit...

Sóc mestre d'una llar d'infants a la provincia de Tarragona i llegint el què escrius al teu bloc sento que els vincles que s'estableixen entre el mon dels adults i els infants és meravellòs, gràcies per la teva generositat amb la vida
Rosanna